NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsøkte å komme tilbake som kunde i mai, fikk da beskjed om at jeg ble regna som ny kunde, og da tok det 2-3 uker! Da kjøpte jeg internettjenester fra en konkurrent! Og så får jeg krav nå fra dere om at abonnementet mitt blir stengt om jeg ikke betaler regningen på 840,- Helt elendig service, er ferdig med dere for alltid :)
Hei Roger. Om du avslutter abonnementet og på et senere tidspunkt bestiller på nytt så er installasjonstiden lik både for tidligere kunder og nye. Bestilling av oppkobling og installasjon går gjennom netteier og vi kan ikke overstyre hvor lang tid det tar. Takk for at du i utgangspunktet ville tilbake til oss. Det er leit å høre at vi ikke klarte å møte ditt behov. Vedrørende regningen du har mottatt er det viktig at du tar kontakt med oss så vi kan få sjekket opp i saken. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
På grunn av mange som var uten bredbånd etter ekstremt lyn var køen lang. Jeg la igjen mitt telefonnummer for å bli oppringt senere. Jeg skulle ikke miste plassen min i køen, sa de. Jeg trodde ikke på det og ble overrasket da ventetiden var omtrent det som var estimert. Fikk en hyggelig kundebehandler og etter noen sikkerhetsspørsmål om jeg var den jeg utga meg for, det satte jeg pros på, så var ny router på vei i posten. Det er alltid hyggelig å bli tatt på alvor av en hyggelig kundebehandler. Terningkast 6.
Hei Alfred Tusen takk for din tilbakemelding og det var godt å høre at du fikk den hjelpen du var ute etter. Vi er klar over litt ekstra lang ventetid nå de siste dagene, men jobber med tiltak for å bedre ventetiden. Om du skulle oppleve lang kø på telefonen neste gang, kan jeg anbefale deg å ta kontakt enten via chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Leverer langt under den hastigheten jeg betaler for, og nettet er veldig ustabilt. Nettet detter ut omtrent hver dag. Streaming i hd er til tider umulig, så f.eks YouTube eller Netflix bruker lang tid på å buffre. Må tidvis slå av WiFi på tlf hvis den oppdaterer apper o.l for å kunne gjøre enkle ting som å lese nettaviser eller mail. Det tar litt lang tid å komme frem til kundeservice, men de er hyggelig, og gjør det de kan for å fikse problemet. Litt lavere score på kundeservice, kun på grunn av lang ventetid.
Hei Chris Det virker som hovedproblemet ditt ligger på det trådløse nettverket, der er det ganske mange ulike lokale faktorer som kan spille inn som gjør det vanskelig å finne ut hvor feilen ligger. Det kan virke som hastigheten blir brukt opp slik du forklarer problemet, kan nevne at det er nok ikke apper som oppdaterer som bruker opp hastigheten, men heller skytjenester som skal synkronisere som kan skape et slikt problem. Anbefaler deg å se igjennom disse punktene for å se om det kan bedre opplevelsen: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/internett#entry1271 Om du fortsatt sliter, ta gjerne kontakt slik at vi kan hjelp deg videre. Det har dessverre vært litt ekstra påtrykk nå mot slutten av sommertiden. Vi gjør tiltak for å få ned ventetiden på telefonen nå. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Etter å ha ventet i 64 minutter på å få snakke med kundeservice var det ikke hjelp å få. De anslo at nettet ville være tilbake etter en uke. Kompensasjon ville bli tilsvarende det jeg betaler for en uke. Gjennom ventetiden opplyste de hvert annet minutt at jeg kunne nå de på chat, det kunne jeg ikke når nettet er nede og mobildekningen er dårlig.
Hei Jøran. I perioder med stor pågang anbefaler vi chat, men vi forstår at det ikke er mulig for alle. Det er aldri gøy å miste nettet og feilen skal bli rettet så snart det lar seg gjøre. Tidsestimatet vi gir varierer utfra hva som er feil og kapasiteten til montørselskapet som har ansvar i ditt område. Jeg beklager den lange ventetiden vi hadde da du tok kontakt med oss. Jeg håper feilen snart er rettet og at nettet går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Teknisk veldig bra, faktura en katastrofe. Har kjempet siden februar, ikke vert mulig å få rett beløp på faktura.
Hei Arne. Godt å høre at tjenesten fungerer slik den skal - det er viktig for oss. Det er også viktig at fakturaen du får har korrekt beløp. Vi har i noen tilfeller hatt utfordringer med systemet vårt slik at det dessverre ikke har vært tilfellet, men da skal vi være tydelig på at du kan trekke fra fakturaen og i praksis betale korrekt beløp. Om du betaler mer enn du skal ber jeg om at du tar kontakt med oss igjen så skal vi få ordnet det. Forhåpentligvis kan vi også få rettet opp i feilen med en gang, men om ikke annet skal du i det minste ikke betale mer enn du skal i påvente av at feilen blir fikset. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Utrolig dårlig service, jeg har sendt Mail og snakket med de x antall ganger. Har en sak som har pågått siden 6 mai, de har enda ikke klart å fikse det. De som skal komme å montere Internett og TV har avlyst sin avtale 5 ganger. Har aldri vært borti dårlige selskap!! Hold dere unna dette selskapet!
Hei Elise. Vi etterstreber å overholde installasjonsdatoen du blir forespeilet etter bestilling og vi har gjevnlig dialog med våre fiberpartnere og montørselskapene vi benytter. Her forstår jeg at det ikke har gått slik det skal og det ønsker vi å sjekke nærmere opp i. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nærmere informasjon så skal vi hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Plutselig ble Internett kuttet og de kan ikke få ordnet ny linje før om en måned. De har gitt ulik informasjon og tar ikke ansvar! Jeg har kontaktet dem flere ganger og de er ikke imøtekommende på noen måte!
Hei Jane. Jeg beklager feilen som har skjedd her og ulempen dette har medført. Det er ikke mulig for meg å svare konkret på hva som har skjedd her uten å ha mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt, men jeg kan generelt si vi ikke ønsker at noen kunder skal oppleve noe slikt. Jeg håper og tror at feilen snart er rettet opp i og at nettet kan gå tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel