NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverer langt under den hastigheten jeg betaler for, og nettet er veldig ustabilt. Nettet detter ut omtrent hver dag. Streaming i hd er til tider umulig, så f.eks YouTube eller Netflix bruker lang tid på å buffre. Må tidvis slå av WiFi på tlf hvis den oppdaterer apper o.l for å kunne gjøre enkle ting som å lese nettaviser eller mail. Det tar litt lang tid å komme frem til kundeservice, men de er hyggelig, og gjør det de kan for å fikse problemet. Litt lavere score på kundeservice, kun på grunn av lang ventetid.
Hei Chris Det virker som hovedproblemet ditt ligger på det trådløse nettverket, der er det ganske mange ulike lokale faktorer som kan spille inn som gjør det vanskelig å finne ut hvor feilen ligger. Det kan virke som hastigheten blir brukt opp slik du forklarer problemet, kan nevne at det er nok ikke apper som oppdaterer som bruker opp hastigheten, men heller skytjenester som skal synkronisere som kan skape et slikt problem. Anbefaler deg å se igjennom disse punktene for å se om det kan bedre opplevelsen: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/internett#entry1271 Om du fortsatt sliter, ta gjerne kontakt slik at vi kan hjelp deg videre. Det har dessverre vært litt ekstra påtrykk nå mot slutten av sommertiden. Vi gjør tiltak for å få ned ventetiden på telefonen nå. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Etter å ha ventet i 64 minutter på å få snakke med kundeservice var det ikke hjelp å få. De anslo at nettet ville være tilbake etter en uke. Kompensasjon ville bli tilsvarende det jeg betaler for en uke. Gjennom ventetiden opplyste de hvert annet minutt at jeg kunne nå de på chat, det kunne jeg ikke når nettet er nede og mobildekningen er dårlig.
Hei Jøran. I perioder med stor pågang anbefaler vi chat, men vi forstår at det ikke er mulig for alle. Det er aldri gøy å miste nettet og feilen skal bli rettet så snart det lar seg gjøre. Tidsestimatet vi gir varierer utfra hva som er feil og kapasiteten til montørselskapet som har ansvar i ditt område. Jeg beklager den lange ventetiden vi hadde da du tok kontakt med oss. Jeg håper feilen snart er rettet og at nettet går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Teknisk veldig bra, faktura en katastrofe. Har kjempet siden februar, ikke vert mulig å få rett beløp på faktura.
Hei Arne. Godt å høre at tjenesten fungerer slik den skal - det er viktig for oss. Det er også viktig at fakturaen du får har korrekt beløp. Vi har i noen tilfeller hatt utfordringer med systemet vårt slik at det dessverre ikke har vært tilfellet, men da skal vi være tydelig på at du kan trekke fra fakturaen og i praksis betale korrekt beløp. Om du betaler mer enn du skal ber jeg om at du tar kontakt med oss igjen så skal vi få ordnet det. Forhåpentligvis kan vi også få rettet opp i feilen med en gang, men om ikke annet skal du i det minste ikke betale mer enn du skal i påvente av at feilen blir fikset. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Utrolig dårlig service, jeg har sendt Mail og snakket med de x antall ganger. Har en sak som har pågått siden 6 mai, de har enda ikke klart å fikse det. De som skal komme å montere Internett og TV har avlyst sin avtale 5 ganger. Har aldri vært borti dårlige selskap!! Hold dere unna dette selskapet!
Hei Elise. Vi etterstreber å overholde installasjonsdatoen du blir forespeilet etter bestilling og vi har gjevnlig dialog med våre fiberpartnere og montørselskapene vi benytter. Her forstår jeg at det ikke har gått slik det skal og det ønsker vi å sjekke nærmere opp i. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nærmere informasjon så skal vi hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Plutselig ble Internett kuttet og de kan ikke få ordnet ny linje før om en måned. De har gitt ulik informasjon og tar ikke ansvar! Jeg har kontaktet dem flere ganger og de er ikke imøtekommende på noen måte!
Hei Jane. Jeg beklager feilen som har skjedd her og ulempen dette har medført. Det er ikke mulig for meg å svare konkret på hva som har skjedd her uten å ha mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt, men jeg kan generelt si vi ikke ønsker at noen kunder skal oppleve noe slikt. Jeg håper og tror at feilen snart er rettet opp i og at nettet kan gå tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
For ofte faller nettet ut eller varierer fra 3 streker til 2 streker eller fra 2 til 1
Hei Martin Kan virke som du bør vurdere ekstra trådløst utstyr for å få god nok dekning i hele boligen din. Sjekk også om det skjer noen endringer på ruteren sine lamper siden det kan være linjen er ustabil og må feilsøkes. Ta gjerne kontakt med oss for et feilsøk. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Svært fornøyd med både tjenestene og kundeservicen.
Hei Ralf Takk for din tilbakemelding, håper du får en fin og rask sommer videre! Med vennlig hilsen Christian NextGenTel