NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noe rotet, telefonisk tilbud. Stilte spørsmål som etterhvert ble besvart. Et gjaldt bl.a type router. Først fikk jeg til svar at det ville bli en slim modell som kunne festes på vegg. Dette passet meg bra. Deretter fikk jeg til svar at det ville være en rund bordmodell. Den jeg fikk tilsendt var kubeformet. Så langt har den fungert.
Hei Jostein, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du lar oss få høre din opplevelse som ny kunde 💚 Oisann, her høres det ut som vi må ha tungen mer beint i munnen 🧐 Jeg er glad for å høre at det utstyret du har fått har fungert godt, så skal vi ta til oss tilbakemeldingen du skriver om at det var mye frem-og-tilbake i informasjonen om utstyr, vi jobber jo for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Kjempe god hastighet på dette nettverket hadde 500 mb før nå holder det med 100 mb
Hei Karl. Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Dette er musikk i våre ører, vi jobber hele tiden for at du som kunde ikke måtte betale for mer enn du trenger. Bra å høre at ditt abonnement med Fiber 100 fungerer godt. Ønsker deg en flott sommer videre og god helg. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Ble oppringt etter jeg la inn info på bytt.no. de kunne ikke levere og foreslå et 5g alternativ som er helt uaktuelt for meg.
Hei Tobias, Jeg ser at du oppgir at du ikke er kunde hos oss. Det er ikke alltid vi kan levere den teknologien man helst ønsker til alle adresser, så vi har nok tilbudt den beste vi har mulighet til å levere til deg. Kjedelig å høre at vi ikke kunne bestille det du ønsket deg, kanskje vi kan det i fremtiden 💚 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen fra Telenor gikk greit. Ingen spesielle problemer
Hei Bjørn, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på hvordan oppstarten som kunde har vært 💚 Det er veldig kjekt å se at overgangen til oss har gått som den skal, og vi skal jobbe knallhardt videre for at det skal være enkelt å være kunde hos oss fremover. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig kundeservice, i forbindelse med bytte til Nexgentel
Hei, Kjell! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du er godt fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen, men vi har tydeligvis en vei å gå på kundeservicen basert på din opplevelse. Det vil jeg gjerne lære mer om, slik at vi kan gjøre ting bedre. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men jeg vil gjerne vite mer for å forstå hvor vi har bommet. Dersom du kunne brukt et par minutter på å sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, hadde det vært supert! Jeg ønsker deg en flott fredag, og en nydelig sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk ruteren noe for seint. det ble ikke varslet fra Posten. Fant ut etter hvert hvordan ruteren skulle monteres og etter hvert fant vi også de ulike kanalene på skjermen. Nå Går det greit. nettet fungerer også bra.
Hei Odd, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på hvordan oppstarten som kunde har vært 💚 Høres ut som starten kunne vært enda enklere enn den var for deg! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for at det skal være enkelt å bli kunde og for at det skal være enkelt for deg å være kunde fremover! Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Når dere sier opp avtalen til hos en konkurrent for kunden som har valgt å bytte til dere, det må funke bedre. Jeg trengte ikke å tenke på noe som helst sa deres selger. Fakturaene fortsetter å renne inn fra Telenor, og de finner ikke oppsigelse på meg! Det vil da si at… jeg må betale dobbelt.
Hei, Jorud! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever at regningene fra Telenor fortsetter å renne inn. Så lenge det er bestilt et leverandørbytte skal forrige leverandør få oppsigelsen i sitt system. Jeg kan gjerne ta en kikk på dette for deg sånn at vi er sikre på at alt er i orden. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så skal jeg se på saken. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en riktig fin fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel