NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tregt nett, umulig support, leverer ikke etter avtale. Virkelig en utfordring å få kontakt med support - livet er for kort !!!
Etter ca 2 mnd med nextgentel begynte problemene med nettet( jeg har til og med fiber) Å strømme filmer ble helt umulig. Det var som å sitte med en gammel Commodore å vente på signal.Ringte dem flere ganger ( ventetid ca 1 time) fikk beskjed om å gjøre diverse ting, men ingenting nytter. Orker ikke å slå på hverken tv eller pc, blir bare deprimert. Spørsmålet nå er, hvordan avslutte abonnementet? Jeg får jo ikke den varen jeg betaler for.
Byttet fra Telenor til NextGenTel i mai i år. fungerer helt greit på linje med Telenor, men det var bedre service hos Telenor når det gjaldt montering og igangsetting av bredbånd. De var tilstede i hjemmet og monterte og forklarte div finurlige saker....NextGenTel var ikke her i hjemmet og bidro med sin kompetanse, dette måtte jeg klare selv....der er forskjellen på disse 2 leverandørene. I tillegg skulle alt utstyr være på plass hos meg i god tid før utgangen Mai....niks ,fikk siste pakken 2 Juni. Vi får se om NextGenTel løfter servicen utover vårt samarbeid.....
Helt greit, som forventet. Merker ingen forskjell, men billigere enn forrige leverandør.
Har enda ikke klart å koble routeren til. Har ikke tid til å sitte å ringe dere på dagtid. Vet ik hva jeg skal gjøre..
Lang ventetid på og vente på svar i telefonen hos dere.
Sliter med wifi, foreløpig ikke fornøyd , vanskelig å få tak i folk på hjemmesiden