NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har enda ikke klart å koble routeren til. Har ikke tid til å sitte å ringe dere på dagtid. Vet ik hva jeg skal gjøre..
Lang ventetid på og vente på svar i telefonen hos dere.
Sliter med wifi, foreløpig ikke fornøyd , vanskelig å få tak i folk på hjemmesiden
Synes dette fungerer bra og de leverer det som er avtalt jeg er fornøyd
Må restarte Heimgard for å få opp nettet. Det har vært slik siden vi gikk over til NextGenTel. Veldig irriterende. Har sendt meldinger til Support, ikke hørt noe.
Har mindre hastighet nå. Kundeservice er vanskelig å komme framm til. Kort åpningstid. Nettverket i huset rekker mye kortere. Å hastigheten er dårligere. Fikk problemer med en enhet etter at jeg gikk over til nexgentel også. Samt lang tid å få koblet til nettverket.
Liten erfaring. Har kun vært tilkoblet en uke. Men, service så langt er ok