NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint oppstart av tv. kronglete og tungvint. Har en 90 åring i huset som ikke klarer å starte TV systemet på egen hånd. Dette fungerte fint på Telenor sitt system.
Hei Asgeir L, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at det har vært både kronglete og tungvint med oppstart på TV-biten. Vi jobber jo for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Jeg ser ikke flere detaljer om hva som er vanskelig annet enn det du skriver her, så jeg håper du tar deg tid til å ringe oss på 98707979! Da kan vi hjelpe med de spørsmålene du har rundt abonnementet og forhåpentligvis kunne hjelpe med å gjøre det enklere for deg og din husstand 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny, NextGenTel
Den har fungert mye bedreven trådløst. Har ikke noe mer å melde fra om.
Hei Njål, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at nettet fra oss fungerer akkurat som det skal hos deg 😊 Har du noen spørsmål om abonnementet fra oss, er det bare å ta kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979, så skal vi stå klare til å hjelpe! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny, NextGenTel
Jeg er godt fornøyd med så langt. installasjon gikk greit .
Hei, Karsten! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😃 Veldig fint å se at du er fornøyd med overgangen til oss! Vi jobber på for å gjøre internett så enkelt som mulig for deg. Hos oss skal du få samme fiberkvaliteten, bare billigere. Ha en strålende tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Byttet leverandør pga oppgitt lavere pris. Har målt hastigheten til ca 20, mens jeg tidligere hadde 300 både ned og opp. Har videre problemer med å betjene tilbudet. (Kanalvalg, strømmetjenester, stoppe og igangkjøre programmer, hopp over reklamer, osv). Dette finner jeg vel ut av etterhvert, men det hadde vært fint med en oppskrift. Telenor installerte og leverte bredbåndstjenester fiks ferdig. For å få tjenesten fra dere igang har jeg måtte benytte Telenors linje terminal, som jeg regner er ok, men også linjeterminal (A/D-konverter?) Wi-fi boksen og programlagringsboksen skal vel Telenor ha tilbake. Hvor skal disse leveres? Tror ellers neppe jeg vil fortsette med dere utover "tilbudstiden".
Hei, Knut! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din konkrete tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Jeg forstår godt at du ikke er fornøyd dersom du måler så lav hastighet. Utifra beskrivelsen din så er jeg usikker på om du måler trådløst eller med kabel fra WiFi-utstyret. Dersom du måler trådløst er størrelse på boligen din, materiale i veggene og andre fysiske hindringer viktig å ta med i beregningen for å få et godt trådløst nett. Jeg vil gjerne forstå litt mer av hvorfor du opplever problemet med lav hastighet. Jeg ser ingen informasjon utover fornavnet ditt her, men om du har et par ledige minutter hadde jeg satt stor pris på om du sender meg en kort mail til [email protected]. Tilbakemeldingen din om RiksTV tar jeg videre hos oss. RiksTV har mye god hjelp liggende på nettsiden deres som du kan finne her: https://www.rikstv.no/kundeservice/kom-i-gang-med-rikstv/ Det stemmer at vi leverer på samme fiberboks som du har hatt hos Telenor. Det er en fastmontert boks på veggen som vanligvis har lamper som er merket med Power, PON og Alarm. Det er denne boksen som gjør fibersignalet om til internettsignal. Jeg vil anta at Telenor vil ha utstyret sitt tilbake, men det praktiske må nesten Telenor sende deg informasjon om 😊 Hører du ikke noe fra de så vil jeg anta at de ikke vil ha utstyret tilbake. Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer utmerket, har vært bedre enn det jeg tidligere har fått fra telenor. Kjempe fornøyd😂
Hei, Jan-Magne Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Gøy å lese at internett er blitt bedre etter du byttet til oss, vi skal fortsette å jobbe på hver dag for å levere kraftig fiber til en god pris 🙌 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Mye surr! Utstyr kom meget sent. Og det var ikke det utstyret som ble avtalt. TV boks fra Riks TV kom ikke i det hele tatt før etter purring. Feil router ble sendt i retur. Nå har jeg fått purring på at den ikke er returnrt. Men det er den. Derimot ligger det en sendig til meg hos posten. Denne har jeg ikke anelse om hva er. Selve nettet fungerer ok, men servicen er elendig.
Hei Torbjørn Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjipt at det har vært så mye tull i oppstarten av ditt abonnement med oss. Vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss, men her ser det ut som vi har bommet på det! Jeg håper at alt fortsatt fungerer som det skal, så må vi legge oss flate for at du hadde en så kronglete oppstart, jeg håper at vi kan få rettet opp i det førsteinntrykket du har fått av oss. Har du noen spørsmål, er vi klare til å hjelpe både på chat via MinSide og telefon 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Det er dobbeltbooket og vanskelig å få kontakt.Fått meldinger om at nå skal jeg få internett ogda har jeg hatt det i 14 dager......
Hei, Inger! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din 😊 Jeg er lei meg for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg ser kun fornavnet ditt her, og utifra beskrivelsen din er det litt vanskelig å tolke hva som har skjedd. Vi vil alltid bli bedre, så dersom du har noen minutter til overs hadde jeg satt stor pris på om du sender meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon slik at jeg kan finne ut hva vi kan forbedre. Ønsker deg en flott tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel