NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer som forventet/avtalt. Up/down -loading nesten 100/100
Godt fornøyd med dette, fungerer helt greit! Jeg har ikke noe negativt å si!
Hei, Anne! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler den gode omtalen din 🤗 Internett er jo litt som strømabonnementet. Det viktigste er at det funker 😉 Jeg smiler fra øre til øre når jeg ser at det er opplevelsen din etter at du har blitt kunde hos oss. En ekstra bonus er at du vil spare penger hver måned som kunde hos oss. Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Ha en nydelig mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Praktisk kunnskap hos selger var overbevisende og omkobingen fra Telenor til NGT gikk greit. MEN; til tross for klar instruks til selger og henvendelse til kundesenter (notert i Dialog) om at ruter må sendes til regningsadresse, ble ruteren sendt til installasjonsadresse. Inst-adressen er en veiløs bygd uten postgang langt inne i Lysefjorden og bare kan nåes med rutebåt. Ruteren ble da levert til en post i butikk og det medførte en omvei på 160km for å plukke opp ruteren. Derfor er jeg skeptisk til NGT og kan ikke anbefale det til andre i bygda
Fikk kun tilbud for same hastighet jeg hadde fra Telenor før. Det var arbeidskollegane som fortellte at dere også har rimelegare abonnement med lavere hastighet. Ser på strømmingstjenester at det er mer hakkete en med Telenor sin fiber vi haddd før med same hastighet . Kan ikke koble bilen min på WLAN lenger.
Hei, Axel! Takk for at du har byttet til oss i NextGenTel, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever problemer med strømming og å koble bilen på WiFi. Jeg får ikke sett noe mer informasjon her enn fornavnet ditt, men om du kan sende meg en rask mail på [email protected] så skal jeg få kikket litt mer på problemene du opplever. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Den dårligste mottakelsen av ny kunde, levering feilet og stod uten hjelp og ingen velvilje fra kundeservicen. Kommer nok til å avslutte kundeforholdet.
Hei Geir, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse i oppstarten som kunde hos oss! Vi vil absolutt gjøre det vi kan for å forandre det inntrykket. Jeg kan ikke se om du er kommet deg på nett eller om ting fungerer som det skal ut fra denne omtalen på Bytt.no, men vi står klare til å hjelpe deg! Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 98707979, en dyktig kollega av meg vil hjelpe deg så godt som vi kan 😊 Jeg håper vi får løst problemet snart og at vi kan klare å forandre det inntrykket du nå sitter igjen med! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Skulle vere veldig enkelt å bytte , men var litt vanskelig måtte få hjelp av venner
Få uttak på routeren og litt rart at den ikke kommer med mulighet for veggmontering
Hei, Arne! Takk for at du har byttet til NextGenTel, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det stemmer at det er tre nettverksuttak på Deco-boksen som vi leier ut. På fiber må den første boksen være koblet til fiberboksen med 1 nettverkskabel, og da har du to uttak til overs. Har du flere bokser så vil du ha tre nettverksuttak på boksene. Her har vi kanskje vært for dårlig til å fortelle akkurat det? Det skal vi prøve å gjøre bedre. Grunnen til at det ikke er mulighet for veggmontering av Deco-boksen er en kombinasjon av designet, og at boksen bør stå mest mulig fritt uten at den blir plassert bak benker, skap eller andre fysiske hindringer. Vårt beste tips er at Deco-boksen står fritt og åpent. Gjerne plasser den litt opp fra gulvhøyde i rommet den står i, som på en skjenk for eksempel. Takk igjen for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel