NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den dårligste mottakelsen av ny kunde, levering feilet og stod uten hjelp og ingen velvilje fra kundeservicen. Kommer nok til å avslutte kundeforholdet.
Hei Geir, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse i oppstarten som kunde hos oss! Vi vil absolutt gjøre det vi kan for å forandre det inntrykket. Jeg kan ikke se om du er kommet deg på nett eller om ting fungerer som det skal ut fra denne omtalen på Bytt.no, men vi står klare til å hjelpe deg! Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 98707979, en dyktig kollega av meg vil hjelpe deg så godt som vi kan 😊 Jeg håper vi får løst problemet snart og at vi kan klare å forandre det inntrykket du nå sitter igjen med! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Skulle vere veldig enkelt å bytte , men var litt vanskelig måtte få hjelp av venner
Få uttak på routeren og litt rart at den ikke kommer med mulighet for veggmontering
Hei, Arne! Takk for at du har byttet til NextGenTel, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det stemmer at det er tre nettverksuttak på Deco-boksen som vi leier ut. På fiber må den første boksen være koblet til fiberboksen med 1 nettverkskabel, og da har du to uttak til overs. Har du flere bokser så vil du ha tre nettverksuttak på boksene. Her har vi kanskje vært for dårlig til å fortelle akkurat det? Det skal vi prøve å gjøre bedre. Grunnen til at det ikke er mulighet for veggmontering av Deco-boksen er en kombinasjon av designet, og at boksen bør stå mest mulig fritt uten at den blir plassert bak benker, skap eller andre fysiske hindringer. Vårt beste tips er at Deco-boksen står fritt og åpent. Gjerne plasser den litt opp fra gulvhøyde i rommet den står i, som på en skjenk for eksempel. Takk igjen for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Billigere enn Telenor. Nettet er akkurat det samme.
Hei, Bernt! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss i NextGenTel 😊 Her treffer du spikeren på hodet, Bernt. Hos oss får du den samme gode fiberkvaliteten som hos Telenor, bare billigere. Vi jobber hver dag med å holde lave priser, slik at du kan spare penger hver måned 🤩 Ha en superfin mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Mest fornøyd med type router :) god og stabil linje:)
Hei, Kim! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 🤗 Helt supert å se at du er fornøyd med WiFi-utstyret du har fra oss, og at du opplever linjen som stabil og god. Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten som før, bare billigere 🤩 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Vi ble lovet at det skulle være samme hastighet 280 som vi hadde på Telenor, men når dere byttet var det kun 100 hos Nextgentel
Hei, Hans! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse når du byttet til oss. Telenor har ikke et 280-abonnement, men du tenker kanskje på 250-abonnementet deres? For oss er det viktig at du ikke betaler for mer hastighet enn du trenger. Det betyr at vi er opptatt av å finne ut hva du bruker nettet til, og så anbefaler vi en hastighet som skal dekke behovet ditt. Dersom du opplever at det ikke gjør det, vil jeg gjerne at du gir oss en lyd så vi får fikset det 😊 Du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Jeg ønsker deg en fin mandag, og håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning. Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Fungere ikke i det hele tatt, vi har fiberkabel men produtet fra dere har ingen tilkobling til fiberkabelen.
Hei, Bjørn! Takk for at du har byttet til oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplevde problemer med å komme på nett når du skulle koble til utstyret. For oss er det viktig at det er enkelt å komme i gang, så her har vi tydeligvis bommet grovt på det. Jeg håper at problemet har løst seg, men dersom det ikke har det vil jeg gjerne at du gir oss en lyd. Du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Jeg håper at vi hører fra deg slik at vi kan få løst problemet 😊 Ha en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel