NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Installasjon og app for ruter funker fint, men føler en liten nedgradering på internettet. Tidligere (med Telenor) var signalet like bra i hele leiligheten, nå føler vi det er vesentlig svakere på soverommene som ligger lengst vekke fra ruteren…
Hei Marius, Tusen takk for at du valgte å bli kunde hos oss og for at du deler din tilbakemelding! Så kjedelig å se at du opplever en nedgradering på nettet etter du byttet til oss. Vi leverer jo på akkurat samme linje som du har hatt før, hos oss skal du få akkurat samme kvalitet, bare billigere. Vi vil gjerne få sett på hva som kan være grunnen til at det er for lav rekkevidde på ruteren til å nå i alle krinkler og kroker i leiligheten din. Så kan vi komme med en anbefaling for å få det til å fungere bedre enn i dag 😊 Jeg håper du tar kontakt med oss om dette, vi står klare til å hjelpe både på chat via MinSide og på telefon 98707979. Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Pris erflott. Kvalitet er god Har bare hatt det i 7 dager
Hei Knut, Tusen takk for din tilbakemelding! Veldig gøy å se at du er fornøyd med pris og kvalitet, hos oss får du jo akkurat samme kvalitet som før, men til en billigere pris 🎉 Håper du fortsetter å være fornøyd med internett fra oss fremover, ikke nøl med å ta kontakt hvis du har spørsmål om ditt abonnement! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Har akkurat fått dette installert, men foreløpig fornøyd med hastighet. Skuffet over WiFi ruteren, kjøpte tre stykk makne i tillegg for å få god nok dekning i hus og uteområde. Noe lang ventetid på kundeservice, men meget hyggelige mennesker når du først får tak i de, er vant til rask respons hos forrige tilbyder.
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding som NextGenTel-kunde! Vi setter stor pris på at du deler dine tilbakemeldinger med oss, både positive og negative, som begge deler er nyttig for oss å høre om 😊 Jeg håper du fikk god hjelp i kontakt med oss og at WiFi-dekningen fungerer godt hjemme hos deg nå, både inne og uteområdet! Kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten, vi leverer på samme fiberlinje som du har hatt før, så du skal få like god kvalitet til en billigere pris hos oss 🎉 Ikke nøl med å kontakte oss igjen hvis du har spørsmål til ditt abonnement hos oss! Ønsker deg en fin torsdag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Ingen enkel oppsett av utstyr. Manglet kontakter nok og måtte kjøpe egen switch til 300kr.
Hei Angeltvedt R, Kjedelig å se at du er misfornøyd og at det ikke var enkelt å sette opp internett fra oss! Vi forstår at det kan være frustrerende at du må kjøpe ekstra utstyr for å ha nok uttak og at vi ikke har vært tydelig nok på dette i forkant, vi tar absolutt med din tilbakemelding for å bli bedre på kommunikasjonen videre. Jeg håper at internett fungerer godt hjemme hos deg nå, og hvis du har spørsmål trenger du ikke nøle med å kontakte oss! Ønsker deg en fin torsdag 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Sykt mye lettere å ha med disse å gjøre en. Telenor
Hei Liv, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og deler din tilbakemelding 🎉 Det gleder oss i NextGenTel å se at du er så fornøyd, hos oss får du akkurat samme kvalitet til en billigere pris. Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Bra, enkelt å bytte fra annen leverandør. App kunne hatt bedre brukergrensesnitt.
Hei Kjetil, Vi setter stor pris på at du velger oss som din leverandør og takker for at du deler dine tilbakemeldinger med oss! Vi er enig i at appen vår har rom for forbedring, og holder for tiden på å utvikle ny app! Så vi tar med glede i mot innspill på hvilke funksjoner du som kunde ønsker deg i en ny app fra oss 🥳 Ellers er det fint å se at byttet til oss har vært enkelt, vi jobber på for å forenkle prosessen med å bytte til oss! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Foreløbig uvant/tungvint å bruke. Veldig tungvint manøvrering med fjernkontroll
Hei Alf, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Vi forstår at du synes det er uvant og tungvint å bruke ny TV-tjeneste enn det du har vært vant til tidligere, og jeg håper jo det forandrer seg når du har blitt vant til å bruke den fra oss. Men jeg kan anbefale å ta en telefon til oss hvis du finner tid til det, så kan vi se om vi har noen tips og triks for å gjøre bruken lettere 😄 Ønsker deg en riktig fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel