NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen enkel oppsett av utstyr. Manglet kontakter nok og måtte kjøpe egen switch til 300kr.
Hei Angeltvedt R, Kjedelig å se at du er misfornøyd og at det ikke var enkelt å sette opp internett fra oss! Vi forstår at det kan være frustrerende at du må kjøpe ekstra utstyr for å ha nok uttak og at vi ikke har vært tydelig nok på dette i forkant, vi tar absolutt med din tilbakemelding for å bli bedre på kommunikasjonen videre. Jeg håper at internett fungerer godt hjemme hos deg nå, og hvis du har spørsmål trenger du ikke nøle med å kontakte oss! Ønsker deg en fin torsdag 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Sykt mye lettere å ha med disse å gjøre en. Telenor
Hei Liv, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og deler din tilbakemelding 🎉 Det gleder oss i NextGenTel å se at du er så fornøyd, hos oss får du akkurat samme kvalitet til en billigere pris. Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Bra, enkelt å bytte fra annen leverandør. App kunne hatt bedre brukergrensesnitt.
Hei Kjetil, Vi setter stor pris på at du velger oss som din leverandør og takker for at du deler dine tilbakemeldinger med oss! Vi er enig i at appen vår har rom for forbedring, og holder for tiden på å utvikle ny app! Så vi tar med glede i mot innspill på hvilke funksjoner du som kunde ønsker deg i en ny app fra oss 🥳 Ellers er det fint å se at byttet til oss har vært enkelt, vi jobber på for å forenkle prosessen med å bytte til oss! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Foreløbig uvant/tungvint å bruke. Veldig tungvint manøvrering med fjernkontroll
Hei Alf, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Vi forstår at du synes det er uvant og tungvint å bruke ny TV-tjeneste enn det du har vært vant til tidligere, og jeg håper jo det forandrer seg når du har blitt vant til å bruke den fra oss. Men jeg kan anbefale å ta en telefon til oss hvis du finner tid til det, så kan vi se om vi har noen tips og triks for å gjøre bruken lettere 😄 Ønsker deg en riktig fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Alt fungerer utmerket. Installasjon var som plug and play!
Hei, Stephan Takk for at du ville bli kunde hos oss og at du deler din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å se at det har vært enkelt å bli kunde hos oss, akkurat som vi jobber for at det skal være 🎉 Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Det funker slik som det skal, verken mer eller mindre. Hadde egentlig ikke forventet noe annet.
Hei, Thomas Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi i NextGenTel setter stor pris på at du deler din opplevelse med oss. Det er supert om internett fungerer helt som den skal, men jeg ser at du gir oss middels score på for eksempel hastighet. Så hvis det fortsatt er noe tregheter på nettet eller du har noen spørsmål til abonnementet hos oss, så står vi klare til å hjelpe både på chat og telefon🎉 Håper vi fortsetter å levere internett som det fungerer som det skal, pluss litt til hos deg fremover 😄 Ønsker deg en fin torsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Opplevd mange brudd i internettforbindelsen. Irriterende når man sitter og jobber og må starte utstyr på nytt og arbeidet på nytt.
Hei Kjell, Dette høres ikke bra ut.. Jeg skjønner godt at du ikke er fornøyd når internett er så ustabilt hjemme hos deg, og det vil vi jo helst forandre på så fort som mulig! Jeg anbefaler at du ringer oss på 98707979 når du har tid, så skal vi stå klare til å hjelpe med problemet du opplever med ustabilitet på internett 😊 Jeg håper problemet løser seg fort og at vi får levert en knirkefri forbindelse til deg videre! Ønsker deg en fin torsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel