Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffet, vil angre bytte av leverandør

Omtale av  Karen S

Det er ikke mulig å laste inn Netflix, mye betalings tv. Dårlig kanalvalg som er inkludert, blir dyrt med alle tilvalgene

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:10

Hei Karen! Takk for at du la igjen din omtale her på Bytt.no. Kjedelig å høre at du er skuffet med kanalutvalget du har hos RiksTV. Jeg er veldig enig med deg i at riktig TV-pakke er viktig 😊 Jeg kjenner ikke til hvilken TV-pakke du har valgt fra RiksTV, men både SportsPakken og StrømmePakken har over 50 inkluderte TV-kanaler + de 8 mest sette sportskanalene (SportsPakken), eller HBO Max og SkyShowtime (StrømmePakken). Det stemmer at Netflix ikke er tilgjengelig på RiksTVs strømmeboks. Dessverre er det en begrensning som Netflix har valgt. Dersom du har smart-tv, Chromecast eller Apple TV er mulig å se Netflix direkte der. Vi vil gjerne hjelpe deg til å finne riktig TV-pakke, og kundeservice hos oss står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også kontakte oss via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning 🤗 Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Okay hjelp

Omtale av  Roalf

God hjelp fra teknisk ifornindelse med hjelp med installering.

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 14:06

Hei Roalf! Takk for at omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde av NextGenTel 💚 Flott at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra kundeservice når du fikk installert fiber. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss. Og så er det ekstra kjekt å se at du gir oss full score på opplevd hastighet. Ingenting er bedre 😊 Gi oss gjerne en lyd dersom du ønsker hjelp eller rådgivning fra oss. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 , eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel

Bra levert så langt

Omtale av  Sven

Bytte til Nexgentel gikk knirkefritt og leveransen har fungert bra så langt

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:58

Hei Sven! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har byttet til NextGenTel 🤩 Hos oss skal du få samme fiberkvaliteten - bare billigere. Supert å høre at byttet over til oss gikk helt knirkefritt - det varmer NextGenTel-hjertet mitt 💚 Skulle du trenge hjelp eller rådgivning fra oss en gang i fremtiden, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel

Godt fornøyd

Omtale av  Merete

Så langt har det ikke vært noen problemer. Har kun hatt det i en uke. Det gikk veldig greit å koble opp. Godt samarbeid med RiksTV

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:55

Hei Merete! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde hos oss 💚 Utrolig fint å høre at alt gikk greit med det nye utstyret ditt. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt å bli kunde hos oss 😊 At du setter pris på samarbeidet vårt med RiksTV er jeg også veldig glad for å høre. Dersom du på et tidspunkt ønsker hjelp og rådgivning fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide 🤗 Ha en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Ble lurt

Omtale av  John G

Ble lurt av selger. Ble fortalt at dere ville skifte over fra Telenor uten at jeg skulle merke noe som helst. Dette er kobling til min hytte som ikke er bebodd men som jeg styrer kamera og varme fra telefon. Jeg bor i utlandet og nå har jeg ikke kontakt. Jeg betaler for ingenting…..

Svar fra NextGenTel
06.02.2024 13:18

Hei John! Takk for at du legger inn omtale her på Bytt.no, og for at du har byttet til NextGenTel 😊 Det er veldig dumt at du sitter i utlandet nå, og ikke får kontakt med smarthus-utstyret på hytta. Det er riktig som du har blitt fortalt av vår selger: du skal normalt sett ikke merke noe til bytte av leverandør. Av og til skjærer ting seg og det kan være mange grunner til det. Det typiske er at WiFi-utstyret ditt kan ha behov for en omstart for å koble seg på nett igjen. Det avhenger av hvilket WiFi-utstyr du bruker. Fiberforbindelsen inn til hytta er nemlig akkurat den samme som du hadde hos Telenor. Hos oss får du den samme fiberkvaliteten - bare billigere. Vi har ikke folk som vi kan sende ut til hytta, men våre flinke og kreative folk på kundeservice har nok noen gode råd til hvordan problemet kan løses 😊 Kundeservice hos oss er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning! Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Vi er veldig fornøyd. God service til OK pris.

Omtale av  Christian A

Bestilling over telefonen gikk fint. Installatørene var veldig grei og tv/internett har fungert knirkefritt den første uken. Apple TV var også gull. Lett å lære, enkel å bruke, virker hele tiden. Vi benytter egen ruter, og kan derfor ikke gi tilbakemelding på Wifi.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 11:30

Hei, Christian A Gøy å høre at du opplever overgangen som enkel og at du er fornøyd - da høres det ut som vi gjør jobben vår riktig, for det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding 💚 Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel

Ikke verdt kronene det ble billigere.

Omtale av  Tor H. A

Var fornøyd telenor kunde. Ble oppringt av en litt løgnaktig Riks-TV/Nextgentel selger med lovnad om ett par hundre kroner billigere fiber i måneden. Gikk fra 250 linje til nå ha 100 linje. Alt av tråløst utstyr må omprogrammeres og printer lar seg blant annet ikke omprogramere til nytt nett så i det hele angrer jeg på hele bytting så langt. Hadde ikke byttet om ikke naboer gjorde det samme. Tror de angrer de også. Ikke verdt bryet de hundre lappene. Men nettet virker greit så langt selv om kundeservice måtte trå til for å få det opp å gå. Ikke så enkelt som selger prøver å selge det inn.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 11:18

Hei, Tor H. A Vi setter stor pris på at du legger igjen din omtale her på bytt.no, det er til god hjelp når vi skal finne ut hva vi må forbedre oss på fremover. NextGenTel er opptatt av å tilby kundene våre den hastigheten man faktisk har brukt for, hvorfor betale for mer internett enn man trenger? Vi tilbyr den hastigheten som vi ser for oss at passer best til bruket hjemme hos kunden. Jeg vet ikke hvilket utstyr det er du har fått etter byttet til oss, men jeg vil gjerne at du skal vite at vi har valgfrihet på utstyr. Du kan velge mellom utstyret vi har å tilby, eller eventuelt bruke eget utstyr hvis du heller ønsker det. Vi er lei for at din opplevelse i starten av oppstarten ikke har opplevdes som enkelt, vi vil at det skal være enklest mulig å bli kunde, men jeg ser vi enda har en vei å gå for og bli enda bedre! Jeg håper at du tar deg tid til å kontakte oss, sånn at en av våre dyktige rådgivere kan hjelpe med å finne en løsning på hvilket utstyr som vil fungere best hos deg! Vi vil gjerne at du skal være fornøyd med abonnementet hos oss 😊 Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, jeg håper at du blir fornøyd med abonnementet hos oss fremover! 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR