NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt av selger. Ble fortalt at dere ville skifte over fra Telenor uten at jeg skulle merke noe som helst. Dette er kobling til min hytte som ikke er bebodd men som jeg styrer kamera og varme fra telefon. Jeg bor i utlandet og nå har jeg ikke kontakt. Jeg betaler for ingenting…..
Hei John! Takk for at du legger inn omtale her på Bytt.no, og for at du har byttet til NextGenTel 😊 Det er veldig dumt at du sitter i utlandet nå, og ikke får kontakt med smarthus-utstyret på hytta. Det er riktig som du har blitt fortalt av vår selger: du skal normalt sett ikke merke noe til bytte av leverandør. Av og til skjærer ting seg og det kan være mange grunner til det. Det typiske er at WiFi-utstyret ditt kan ha behov for en omstart for å koble seg på nett igjen. Det avhenger av hvilket WiFi-utstyr du bruker. Fiberforbindelsen inn til hytta er nemlig akkurat den samme som du hadde hos Telenor. Hos oss får du den samme fiberkvaliteten - bare billigere. Vi har ikke folk som vi kan sende ut til hytta, men våre flinke og kreative folk på kundeservice har nok noen gode råd til hvordan problemet kan løses 😊 Kundeservice hos oss er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning! Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel
Bestilling over telefonen gikk fint. Installatørene var veldig grei og tv/internett har fungert knirkefritt den første uken. Apple TV var også gull. Lett å lære, enkel å bruke, virker hele tiden. Vi benytter egen ruter, og kan derfor ikke gi tilbakemelding på Wifi.
Hei, Christian A Gøy å høre at du opplever overgangen som enkel og at du er fornøyd - da høres det ut som vi gjør jobben vår riktig, for det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding 💚 Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Var fornøyd telenor kunde. Ble oppringt av en litt løgnaktig Riks-TV/Nextgentel selger med lovnad om ett par hundre kroner billigere fiber i måneden. Gikk fra 250 linje til nå ha 100 linje. Alt av tråløst utstyr må omprogrammeres og printer lar seg blant annet ikke omprogramere til nytt nett så i det hele angrer jeg på hele bytting så langt. Hadde ikke byttet om ikke naboer gjorde det samme. Tror de angrer de også. Ikke verdt bryet de hundre lappene. Men nettet virker greit så langt selv om kundeservice måtte trå til for å få det opp å gå. Ikke så enkelt som selger prøver å selge det inn.
Hei, Tor H. A Vi setter stor pris på at du legger igjen din omtale her på bytt.no, det er til god hjelp når vi skal finne ut hva vi må forbedre oss på fremover. NextGenTel er opptatt av å tilby kundene våre den hastigheten man faktisk har brukt for, hvorfor betale for mer internett enn man trenger? Vi tilbyr den hastigheten som vi ser for oss at passer best til bruket hjemme hos kunden. Jeg vet ikke hvilket utstyr det er du har fått etter byttet til oss, men jeg vil gjerne at du skal vite at vi har valgfrihet på utstyr. Du kan velge mellom utstyret vi har å tilby, eller eventuelt bruke eget utstyr hvis du heller ønsker det. Vi er lei for at din opplevelse i starten av oppstarten ikke har opplevdes som enkelt, vi vil at det skal være enklest mulig å bli kunde, men jeg ser vi enda har en vei å gå for og bli enda bedre! Jeg håper at du tar deg tid til å kontakte oss, sånn at en av våre dyktige rådgivere kan hjelpe med å finne en løsning på hvilket utstyr som vil fungere best hos deg! Vi vil gjerne at du skal være fornøyd med abonnementet hos oss 😊 Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, jeg håper at du blir fornøyd med abonnementet hos oss fremover! 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Ryddig prossess med å bestille og etablere. Ikke noe å klage på.
Hei, Peter Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Det er veldig hyggelig å høre at du ikke har noe å klage på, det skal jo tross alt være enkelt å bestille og etablere hos oss 😄 Vi skal fortsette å jobbe på hver dag for å presse prisene, sånn at du har en god deal på internett! Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Nettet faller ut hele tiden, nå har det falt helt ut, og det tar mange dager i det hele tatt å få hjelp. Utrolig dårlig kundeservice.
Hei, Marte M. F Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt. Så kjipt at nettet faller ut hele tiden, vi skjønner at det er veldig frustrerende! Vi jobber på for å hjelpe kundene så fort vi kan, men her høres det ut som vi ikke har gjort jobben vår godt nok! Jeg håper problemet er løst nå og hvis ikke så oppfordrer jeg at du kontakter oss igjen, så skal vi gjøre vårt beste for at fiberen du har fra oss skal fungere best mulig🙌 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Dårlig nett, bruker lang tid på å laste inn sider. Har problemer med å laste inn til tider, og jeg må gjøre det flere ganger.
Hei, Ingeborg H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi setter også pris på at du tar deg til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du opplever dårlig nett, jeg ser du har fiber og det er med sjeldenhet selve fiberen som er ustabil, men da gjerne WiFi. Vi vil gjerne få sett nærmere på det problemet! Håper du tar kontakt med oss med dette problemet. Ring oss gjerne på 987 07979 eller kontakt oss på chat, og en dyktig rådgiver står klar til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig god helg! Jenny NextGenTel
Etter dag 3 uten nett fikk jeg kontakt med en hyggelig kontakt i nextgentel som, slik jeg oppfattet det, konkluderte med at det var feil på «fibermodemet» Det skulle bli håndtert ila 3 - 5 dager. Jeg tar kontakt igjen på dag 5 og blir møtt av en kundebehandler jeg opplever som direkte frekk. Var iflg behandleren noe feil i området som jeg beklageligvis ikke har blitt varslet om. Skulle bli kontaktet av en annen instans ila dagen/kvelden for veien videre. Dette er nå 2 dager siden og jeg har fremdeles ikke hørt noe.
Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Din tilbakemelding er det vi lærer av og bruker i veien mot forbedring fremover. Jeg kan bare svare generelt, men jeg ser du nevner at du først fikk feil beskjed, opplevde oss som frekk i neste samtale og at tilbakemeldingene fra oss har tatt lang tid. Alle disse tingene vil jeg beklage for, og dette er en tilbakemelding vi tar med oss videre og tar på alvor. Jeg håper for all del at feilen er løst nå, hvis ikke vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss - så skal vi gjøre det beste vi kan for å få nøstet opp i problemet så snart som mulig! Jeg håper at du får et bedre inntrykk av oss som leverandør fremover, vi skal jobbe på hver dag for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss 🙌 Ønsker deg en fin helg, Fredrik! Med Vennlig hilsen Jenny NextGenTel