NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter etter tre uker i Spania. Ingen cromecast. Vært uten ordentlig teksting osv.
Har vært uten bredbånd så mange ganger den siste tiden. Har vært ute fra minutter til mange timer, verst i helger når kundeservice er stengt, men det har vel en sammenheng. Når det gjelder TV pakken Plenty, var det i starten 50 kanaler, nå er vi nede i 43. NextGenTel har arbeidet med å finne nye kanaler siden september 2018, men det er vist ikke så lett siden kanaler koster penger. Et tragisk selskap som vi er bundet til pga Borettslagets avtale for 5 år (heldigvis bare 1 år og 5 måneder igjen til ny leverandør).
I 1 år, pga bindingstid betalte vi over 600kr for Internett som overhode ikke var optimalt. Ikke verdt pengene. Oppsigelsen er gitt for flere måneder siden. Fremdeles sender de faktura og fremdeles må vi ringe og kreve kundeservice skal ta tak i dette. Mtp de ikke har levert Internett hos oss på 3/4 mnd nærmer dette seg gråsonen mot svindel... Alle er like hyggelig pr tlf. Alle sier de sender saken videre. Men ingen tar tak. Har prøvd på nytt i dag. Rekner med eg må starte på nytt om noen uker.... STYR UNNA!
Ustabilt Internett, målte hastigheten hver dag gjennom en periode på 2 uker og hastigheten varierte mye. Første router sluttet å virke etter en uke, det ble klaget på og etter feilsøkt flere ganger etter gjentatte henvendelser til kundeservice ble det til slutt sendt ny, ulempen var at jeg sto uten Internett i nesten 2 uker. Jeg fikk ikke reduksjon i mnd prisen til tross for at jeg sto uten internett. Har også en veldig aggressiv måte å få betalt mnd faktura på, med 2-3 tlf hver dag, e-poster og sms på samme dag. Dette er 3. gang jeg forsøker meg som kunde, men dette var siste gang, anbefaler ikke en aktør som dette.
Blei Nextgentel-kunde i 2013 og har vore fornøgd i mange år. Prisen var grei, nettet stabilt, og dekninga bra. Kundeservice var på og opplevde f.eks. automatisk kutt i regninga ved nedetid, som eg aldri har sett andre stadar. Dette endra seg veldig etter eigarskiftet i 2018. Tilbudet er verre og kundeservice fråverande. Verst er dei stadig uvarsla prisaukene, prisen har nesten fordobla seg på seks månader - uten eit pip frå firmaet. Pga flytteplaner har vi ikkje kunne bytte dei ut (pga bindingstid på evt ny leverandør) men no er dato spikra og eg kan gi Nextgentel sparken. Det gleder eg meg til, for dei er vi ferdige med - for godt.
Hei Hunter Kjekt å høre at du har vært fornøyd så lenge hos oss, men beklagelig at du ikke er like fornøyd i dag. Ved prisendringer varsler vi alltid kundene våre via kontaktinformasjonen vi har registrert, det vil dessverre være tilfeller der vi ikke har korrekt informasjon som gjør at informasjonen ikke når frem til alle. Vi anbefaler alle våre kunder å sjekke at kontaktinformasjonen vi har registrert på dem stemmer for å være sikker på at viktig informasjon blir mottatt. Håper du blir fornøyd med ny leverandør og ønsker deg en god jul. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Først av alt er kundeservicen uhøflig å dårlig, utrolig useriøse som aldri kan fikse noe om det er problemer, anbefales virkelig ikke, fikk inntrykk av at det var billig men regningene gikk fra å være små til å bli skyhøye vær måned. Skulle ha byttet om jeg kunne, hva du en gjør ikke bestill bredbånd fra dem.
Hei Siv. Kundeservice skal ikke være uhøflig eller dårlig. Vi får ofte høre det motsatte, men det er leit å høre at du ikke hadde en slik opplevelse av oss. Dersom vi ikke kan løse feilen når du tar kontakt først skal du få en avklaring og bli informert om hva som skjer videre. Om du ikke har fått dette ber jeg om at du tar kontakt med oss igjen. Mvh Samuel
De var aldri villig til å kompensere de som ikke fungerte. Kundetjenesten kunne ta opp mot en time å vente på - med betalingstelefon. ALDRI mer! Og til alle som spør: Det samme.
Hei Per. Vi gir refusjon fra du melder inn feilen til den blir rettet. Om du opplever utfordringer som ikke er meldt ifra om, eller helt utenfor vår kontroll kan vi ikke gi refusjon for dette - men vi ønsker uansett så klart å hjelpe deg så langt som mulig. Ventetiden på kundeservice har vært lengre enn vi ønsker de siste ukene, men er stort sett mye bedre nå og neste gang du tar kontakt håper jeg du kommer raskt gjennom. Vi har ingen spesialtakst på telefon og dersom du har "fri bruk" - abonnement ditt koster det deg ikke noe å ringe oss. Mvh Samuel