Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det var bare tull, så glad jeg kom meg vekk

Omtale av  Per A. H

De var aldri villig til å kompensere de som ikke fungerte. Kundetjenesten kunne ta opp mot en time å vente på - med betalingstelefon. ALDRI mer! Og til alle som spør: Det samme.

Svar fra NextGenTel
24.11.2019 20:43

Hei Per. Vi gir refusjon fra du melder inn feilen til den blir rettet. Om du opplever utfordringer som ikke er meldt ifra om, eller helt utenfor vår kontroll kan vi ikke gi refusjon for dette - men vi ønsker uansett så klart å hjelpe deg så langt som mulig. Ventetiden på kundeservice har vært lengre enn vi ønsker de siste ukene, men er stort sett mye bedre nå og neste gang du tar kontakt håper jeg du kommer raskt gjennom. Vi har ingen spesialtakst på telefon og dersom du har "fri bruk" - abonnement ditt koster det deg ikke noe å ringe oss. Mvh Samuel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lav stabilitet og dårlig service

Omtale av  Kristoffer P

Nextgentel tilbyr lav hastighet til høy pris, med lang ventetid på kundeservice. De er også frekke i kjeften og nekter å innse at de har gjort noe galt.

Svar fra NextGenTel
05.11.2019 12:42

Hei Kristoffer! Hvis du har opplevd at noen av våre medarbeidere har vært frekke ønsker vi at du tar kontakt med oss igjen. Vi skal ikke være frekke med våre kunder, så dette må vi få tatt tak i. Setter stor pris på om du kontakter oss igjen! Når det gjelder pris og hastighet følger vi markedet og er stort sett lavere priset enn våre konkurrenter. Nå høres det kanskje ut som om du sitter på det gamle kobbernettet. Dessverre er det mange som opplever at det er ustabilt og at hastighetene ikke er gode nok til dagens bruk, samtidig som prisene går opp. Akkurat dette er det ikke noe vi kan gjøre med, men vi krysser fingrene for at det bygges ut Fiber i ditt område snart og at vi da kan få mulighet til å levere bedre nett til en hyggeligere pris :) Mvh Magnus

Elendig

Omtale av  M

Veldig dårlig nett. Ble lurt av en selger og han fikk oss til å kjøp katta i sekken..

Svar fra NextGenTel
05.11.2019 12:42

Hei M! Det stemmer nok ikke helt, vi leverer stort sett stabilt internett med gode hastigheter :) Dersom du opplever problemer håper jeg du vil kontakte oss så vi kan hjelpe deg! Mvh Magnus

Utrolig dårlig service

Omtale av  Polo

Får ikke det man tror man har bestilt, og trøbbel med å komme på nett under installasjonen. Og da sitter man uten både nett og tv. Pågående dørselger, prøvd avvist 3 ganger. Og er dermed stuck 12 nye måneder med nextgentel...

Svar fra NextGenTel
05.11.2019 12:42

Hei Polo! Kjedelig å høre at det har vært en misforståelse under bestilling. Jeg skal gi tilbakemelding om at vi må kommunisere tydeligere hva som faktisk blir bestilt. Det kan ta noe tid å levere internett, og leveringstid avhenger litt av hva man har bestilt. Håper du er på nett nå! Hvis ikke må du gjerne kontakte oss så vi kan hjelpe deg :) Mvh Magnus

Umulig å få kontakt med NextGenTel

Omtale av  Nina

Mulig de er billigst, men jeg anbefaler alle som kan betale kr 100 extra pr mnd om ikke benytte nextgentel. De lover å ansette flere, men hvor lenge skal betalende kunder vente??? 1 mnd, 3 mnd eller lenger? NB, det er heldigvis nok folk på faktura avdelingen ...

Svar fra NextGenTel
05.11.2019 11:17

Hei Nina! Dersom du ønsker raskere svar anbefaler jeg at du kontakter oss på chat eller Facebook. Det skal ikke være noe problem å komme i kontakt med oss der, selv om vi til tider har noe lang ventetid på telefon :)

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig, useriøst og umulig å komme seg ut av

Omtale av  Frustrert

Leverer ikke det de lover, evighet med ventetid på kundeservice. Virker som de er så vant med klager at de ikke hører etter når du forklarer problemet og setter deg over til annen kundebehandler da de ikke kan hjelpe deg selv. Ringer aldri opp igjen om de sier de skal, så skal man komme noe sted må man aldri legge på før alt er avklart om man har vært så heldig å komme frem til noen.

Svar fra NextGenTel
05.11.2019 11:17

Hei! Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi har i en periode hatt stort trykk på kundeservice og det kan derfor ha vært noe lenger svartid enn vanlig. Vi forsøker ellers alltid å løse problemer ved første kontakt, men klarer det nok ikke alltid. Håper du er villig til å prøve oss igjen i fremtiden - vi blir stadig bedre. Mvh Magnus

Skuffende

Omtale av  Steinar

Skuffende en hel helg uten nett og tv, dårlig prioritering av kunder, her burde de ha rykket ut fredag ettermiddag og fikset problemet.

Svar fra NextGenTel
05.11.2019 11:17

Hei Steinar! Vi har full forståelse for at det er frustrerende å være uten nett og TV, og vi ønsker selvsagt å tilby rask feilretting. Dessverre er det sånn at det ikke er mulig med så raske rettetider uten å øke prisene betraktelig. Vi opplever ikke at det er betalingsvilje for det i privatmarkedet. Mvh Magnus

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR