NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker som at de skor seg på en gammeldags teknologi som på langt er utfaset og dermed har monopol på kobberlinjer. Heldigvis er dette en sagablott om ikke så lenge. I tillegg må du stå for retur av utstyr, noe man skulle tro var gratis i 2021.
Betaler 700+ kroner i måneden for 50mb hastighet, fungerer ikke optimalt i det hele tatt og stabiliteten er til å le av. 60+ minutters ventetid på telefonlinjen. Kundeservice via chat lovet å sjekke opp i problemet men de kontaktet meg aldri igjen. Kom med unnskyldning etter unnskyldning på hvorfor ting ikke fungerte som det skulle og de hadde en arrogant holdning gjennom hele samtalen. Kan ikke anbefale Nextgentel til noen. Inkompetent og underbemannet er den eneste beskrivelsen jeg kan gi. Disse tullingene fortjener ikke kunder.
Har ikke så mye erfaring enda men jeg dikk plassert antennen dee jeg hadde klargjort Mobrørwn hadde aldring benyttet en slik løsning, men ville benytte den videre
Hei Petter, Velkommen som kunde på Trådløst Bredbånd! Det er få som har benyttet en slik løsning før da dette først ble lansert på bredbåndsmarkedet i fjor. Våre kunders erfaring så langt er at dette er en god erstatter for de tradisjonelle bredbåndslinjene. Jeg håper og tror du blir fornøyd med tjenesten fremover. God sommer! Hilsen Samuel i NextGenTel
Inkompetent bedrift uten kontroll på leveranse. Dette er et firma jeg vil fraråde min værste fiende. Det sier sitt.
Hei, Det var ikke noe kjekt å høre - og naturligvis ikke en opplevelse vi ønsker for våre kunder. Jeg kjenner ikke til detaljene i leveransen din, men jeg kan på generelt grunnlag si at vi har god kontroll på leveransene våre - det er tross alt de vi lever av. Ønsker deg en fin sommer. Hilsen Samuel i NextGenTel
De er raske til å montere eter bestilling av både internet, ny antenne og TV.
har nå instalasjonsdato 15 uker etter bestilling etter den ble utsatt fra de opprinnelige 10 ukene. Etter at selger hadde oppgitt 4-8 uker
Hei Christian, Den estimerte leveringstiden som selger oppga er satt basert på en gjennomsnittlig leveringstid, basert på tjenesten og området du bestiller i. Siden jeg ikke kan undersøke kundeforholdet herfra er det vanskelig for meg å være konkret, men basert på leveringstiden antar jeg at det er snakk om å fiberlegging i et nytt område. I slike tilfeller kan leveringstiden dessverre overgå 10 uker - noe verken vi eller du som kunde er tjent med. Jeg beklager forholdet og skulle ønske vi kunne koblet deg på nett før. Ønsker deg en fin sommer. Hilsen Samuel i NextGenTel
Ekstremt dårlig og vanskelig tilgjengelig kundeservice. Så lei meg for å ha installert utstyr til flere tusen for ustabilt Internett.