NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen teksttv, dårlig nett hvis en bruker flere ting m wifi samtidleg. Mange som klager på dette.
Hei, Amanda Takk for at du legger igjen tilbakemelding om din opplevelse! Kjipt at du opplever dårlig nett når du bruker flere enheter samtidig, kanskje du skulle hatt en høyere hastighet for å dekke behovet for internett hjemme hos deg? Vi ønsker gjerne å få hjulpet til med å sjekke det, sånn at vi kan levere sømløst bredbånd til deg! Håper du tar deg tid til å kontakte oss, du når oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Installert både på fritidsbolig og hjemme. Så langt ser det bra ut. Hadde globalconnect hjemme, men der fungerte ikke rikstv. GC klarte ikke å finne ut av problemet. ( merkelig ). Med Nextgentel, ingen problemer.
Hei Knut, Helt topp å høre at det er ingen problemer - akkurat sånn skal det jo være 🙌 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Fornøyd med produktet, men litt vel dyrt? Billigere enn fibereieren Telenor, da.
Hei Eirik S. K, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no, det setter vi stor pris på 😀 Vi jobber hver dag for å presse prisene og tilby de laveste prisene på bredbånd, sett ut fra de prisene det koster oss å levere fiberen. Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Så langt ser det bra ut. Mangler noe fra NextGenTel/Telio som ikke har fulgt opp som planlagt , ellers har jeg ingen negative opplevelser .
Hei, Bjørn A. S Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du legger igjen din omtale på Bytt.no! Fint å høre at alt ser bra ut - håper vi har fulgt opp og levert det som manglet 😄 Tusen takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel
Pga problemer med tilkobling, har jeg ikke fått nett enda.
Hei, Eva K Takk for din tilbakemelding 😊 Håper du har fått nett til nå - hvis ikke må du gjerne ta kontakt med oss så får du hjelp av en dyktig medarbeider. Du når oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Jeg opplevde å ikke komme på nett da jeg byttet over til nextgentel. Stod i kundeservice-kø i en time og da jeg fikk hjelp, ble jeg rådet til å resete ruteren. Etter at det var gjort, var internet-signalene enda dårligere enn de var tidligere.
Hei, Mathilde Takk for at du gir tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Dette hjelper oss til å se hva vi kan bli bedre på i tiden fremover. Så kjipt at nettet har fungert dårlig etter at du ble kunde hos oss og at det ikke hjalp etter du hadde vært i kontakt med oss. Vi håper at du tar deg tid til å komme i kontakt med oss igjen så vi kan få nøstet opp i problemet - vi vil nemlig at det internettet vi leverer til deg skal fungere så bra som det kan ⚡ Vi vet at det av og til kan være kø på telefonen, og vi jobber hver dag for at det skal være lettere for kundene våre å komme i kontakt. Hvis du skulle oppleve igjen å måtte stå i telefonkø så vil jeg tipse deg om å skrive til oss på chat eller privatmelding på Facebook, der får du raskt og like god hjelp! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Merker ikke forskjell i forhold til tidligere abonnement fra telenord
Hei, Jan E Så lenge fiberen fungerer helt sømløst - så skal det ikke være noen forandring 😄 Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no, det setter vi stor pris på. Og takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel