NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med produktet, men litt vel dyrt? Billigere enn fibereieren Telenor, da.
Hei Eirik S. K, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no, det setter vi stor pris på 😀 Vi jobber hver dag for å presse prisene og tilby de laveste prisene på bredbånd, sett ut fra de prisene det koster oss å levere fiberen. Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Så langt ser det bra ut. Mangler noe fra NextGenTel/Telio som ikke har fulgt opp som planlagt , ellers har jeg ingen negative opplevelser .
Hei, Bjørn A. S Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du legger igjen din omtale på Bytt.no! Fint å høre at alt ser bra ut - håper vi har fulgt opp og levert det som manglet 😄 Tusen takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel
Pga problemer med tilkobling, har jeg ikke fått nett enda.
Hei, Eva K Takk for din tilbakemelding 😊 Håper du har fått nett til nå - hvis ikke må du gjerne ta kontakt med oss så får du hjelp av en dyktig medarbeider. Du når oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Jeg opplevde å ikke komme på nett da jeg byttet over til nextgentel. Stod i kundeservice-kø i en time og da jeg fikk hjelp, ble jeg rådet til å resete ruteren. Etter at det var gjort, var internet-signalene enda dårligere enn de var tidligere.
Hei, Mathilde Takk for at du gir tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Dette hjelper oss til å se hva vi kan bli bedre på i tiden fremover. Så kjipt at nettet har fungert dårlig etter at du ble kunde hos oss og at det ikke hjalp etter du hadde vært i kontakt med oss. Vi håper at du tar deg tid til å komme i kontakt med oss igjen så vi kan få nøstet opp i problemet - vi vil nemlig at det internettet vi leverer til deg skal fungere så bra som det kan ⚡ Vi vet at det av og til kan være kø på telefonen, og vi jobber hver dag for at det skal være lettere for kundene våre å komme i kontakt. Hvis du skulle oppleve igjen å måtte stå i telefonkø så vil jeg tipse deg om å skrive til oss på chat eller privatmelding på Facebook, der får du raskt og like god hjelp! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Merker ikke forskjell i forhold til tidligere abonnement fra telenord
Hei, Jan E Så lenge fiberen fungerer helt sømløst - så skal det ikke være noen forandring 😄 Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no, det setter vi stor pris på. Og takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel
Savner tv2 sport 1 og tv2 sport 2 i basic pakken. Er det mulig å fjerne eller legge til kanaler i pakken ?
Hei, Kjell B Så kjekt å høre at du er godt fornøyd 😄 Det går nok ikke an å fjerne å legge til fra den pakken, men vi har et alternativ som heter Fiberpakken, hvor du får med kanalene du nevner. Ta gjerne kontakt med oss så hjelper vi deg. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Ble fortalt at det skulle koste 550,- i måneden. Ingen nevnte leie av ruterboks til 39,- eller frakt på nevnte boks til 129,-. Hadde det bare kommet frem litt tydeligere så hadde man nok godtatt det og ikke følt seg så lurt.
Heisann Odd, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Dette gjør at vi kan ta med oss hva vi kan bli bedre på fremover 🙌 Vi skjønner at det er veldig provoserende hvis du er blitt forespeilet en pris og totalen er en annen etter du får abonnementet. Det er på ingen måte sånn vi skal fremtre eller vil oppfattes. Vi har valgfrihet på utstyr, du kan velge mellom å bruke eget utstyr eller leie utstyr fra oss. Ta gjerne kontakt med oss hvis vi kan hjelpe med å endre på det utstyret som er satt opp på ditt abonnement 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel