NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan ikke anbefale next Gentel til noen. Er bare tragisk selskap. Dårlig behandling.
Hei, Jim! Takk for at du har lagt igjen din omtale på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Dersom du ønsker hjelp fra oss, slik at vi kan finne en løsning på den dårlige opplevelsen du har hatt, kan du ringe oss på telefon 987 07 979. Jeg håper at vi hører fra deg, og ønsker deg en flott fredag 😊 Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Helt greit. Ikke forskjell fra forrige leverandør.
Hei, Haavard! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Her må vi nok skru opp dampen, for vi er ikke fornøyd med å levere bare helt greit. Om du har lyst til å dele din tanker om hva som mangler for at opplevelsen din blir et par hakk bedre, ville jeg satt stor pris på det. Du kan sende meg en mail på [email protected] med dine tanker. Jeg ønsker deg en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Virker stabilt og bra.Enkelt å montere. Gir bedre rekkevidde og signal enn tidligere boks fra Telenor
Hei, Ragnar! Takk for at du har byttet til fiber fra NextGenTel, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Bra valg har jeg hørt er det beste. Da er det musikk i mine ører at du opplever fiberen som stabil og at det var enkelt å komme i gang. Når du attpåtil får bedre rekkevidde etter å ha byttet til oss er det bare helt fantastisk 😃 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Merker ingen forskjell etter skifte av leverandør fra Telenor til NextGentel
Hei, Bente! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss 😊 Jeg tenker som deg at det er bra at du ikke har merket noen forskjell. Det er litt som med strøm. Fiberen som vi leverer er helt lik, men du skal merke at du nå har en internettleverandør som gjør ting litt enklere, slik at du sparer penger hver måned 🤗 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og for at du er med på reisen vår med å gjøre fiber rimelig og enklere💚 Ha en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk for seint tilsendt ny boks. Når den kom var den feil til mitt bruk. Måtte til kalle lokal hjelp for å installere den nye boksen. Det kostet meg 1000 kr. ekstra. Jeg er over 80 år. denne kostnaden var jeg ikke forberedt på.
Hei, Knut! Takk for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg forstår godt at det kan være frustrerende når utstyret du har fått ikke har passet helt til det du trenger. Jeg får kun sett fornavnet ditt her, og derfor ingen informasjon om det du har bestilt, men vi skal alltid sjekke behovet ditt før du bestiller sånn at du får riktig WiFi-utstyr til boligen din. Dersom du opplever at det ikke stemmer vil jeg gjerne at du ringer oss, slik at vi kan bli bedre. Jeg håper at fiberen fungerer bra hos deg nå, og at du får en god opplevelse av det stabile nettet vi leverer til deg. Du kan nå oss på telefon 987 07 979 dersom du har noen spørsmål til oss, eller vil ha rådgivning om hjemmenettet ditt 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer som forventet fra dag en, oppkoblingen skjedde sømløst og før avtalt tid.
Hei Mr. S. F! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel 😊 Ekstra stas er det når omtalen kommer fra en ekte mister! Det er musikk i mine ører å lese at oppkoblingen har gått som smurt for deg, og at du er fornøyd med hastigheten du får. Det skal vi fortsette å levere på 😃 Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
prøve først 55 virket ikkje,så ed 500,virker av og til .kommer ikkje på automatisk,bare av og til
Hei, Egil! Takk for at du har lagt inn din omtale på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det er veldig kjedelig å se at du opplever problemer med å komme i gang med utstyret. Jeg ser ingen informasjon om ditt abonnement her, så det meste blir synsing fra min side. Men jeg er sikker på at kundesenteret vårt skal hjelpe deg med å få WiFi-utstyret opp og gå om du ringer oss på telefon 987 07 979 når du er hjemme. Du kan også bruke chatten vår på MinSide om du ønsker det. Jeg håper at vi hører fra deg sånn at vi kan få alt til å fungere knirkefritt 😊 Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel