NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Merker ingen forskjell etter skifte av leverandør fra Telenor til NextGentel
Hei, Bente! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss 😊 Jeg tenker som deg at det er bra at du ikke har merket noen forskjell. Det er litt som med strøm. Fiberen som vi leverer er helt lik, men du skal merke at du nå har en internettleverandør som gjør ting litt enklere, slik at du sparer penger hver måned 🤗 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og for at du er med på reisen vår med å gjøre fiber rimelig og enklere💚 Ha en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk for seint tilsendt ny boks. Når den kom var den feil til mitt bruk. Måtte til kalle lokal hjelp for å installere den nye boksen. Det kostet meg 1000 kr. ekstra. Jeg er over 80 år. denne kostnaden var jeg ikke forberedt på.
Hei, Knut! Takk for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg forstår godt at det kan være frustrerende når utstyret du har fått ikke har passet helt til det du trenger. Jeg får kun sett fornavnet ditt her, og derfor ingen informasjon om det du har bestilt, men vi skal alltid sjekke behovet ditt før du bestiller sånn at du får riktig WiFi-utstyr til boligen din. Dersom du opplever at det ikke stemmer vil jeg gjerne at du ringer oss, slik at vi kan bli bedre. Jeg håper at fiberen fungerer bra hos deg nå, og at du får en god opplevelse av det stabile nettet vi leverer til deg. Du kan nå oss på telefon 987 07 979 dersom du har noen spørsmål til oss, eller vil ha rådgivning om hjemmenettet ditt 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer som forventet fra dag en, oppkoblingen skjedde sømløst og før avtalt tid.
Hei Mr. S. F! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel 😊 Ekstra stas er det når omtalen kommer fra en ekte mister! Det er musikk i mine ører å lese at oppkoblingen har gått som smurt for deg, og at du er fornøyd med hastigheten du får. Det skal vi fortsette å levere på 😃 Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
prøve først 55 virket ikkje,så ed 500,virker av og til .kommer ikkje på automatisk,bare av og til
Hei, Egil! Takk for at du har lagt inn din omtale på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det er veldig kjedelig å se at du opplever problemer med å komme i gang med utstyret. Jeg ser ingen informasjon om ditt abonnement her, så det meste blir synsing fra min side. Men jeg er sikker på at kundesenteret vårt skal hjelpe deg med å få WiFi-utstyret opp og gå om du ringer oss på telefon 987 07 979 når du er hjemme. Du kan også bruke chatten vår på MinSide om du ønsker det. Jeg håper at vi hører fra deg sånn at vi kan få alt til å fungere knirkefritt 😊 Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Virker bra her hos oss enn så lenge. Fornøyd første uka
Hei Paul, Tusen takk for at du deler din hyggelige tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Kjekt å se at du er fornøyd! Hos oss får du internett med akkurat samme kvalitet til en billigere pris 🎉 Har du noen spørsmål til abonnementet hos oss, er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
"Oppgraderte" fra god gammel kobberlinje (telefonlinje) til Fiber 30 for å få raskere nett, og fordi den andre linjen fases ut. Siden har nettet vært tregere enn noen gang og ustabilt. Selv med meg som eneste bruker hakker youtube, og å lese en avis er til tider på linje med gamle modem. Hastigheten går opp og ned hele tiden, men aldri nær det jeg skulle ha. Jevnt over ligger den under 10 MBit/s ned. Opp går riktignok raskt. Det skal de ha.
Hei Lasse, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss! Så kjipt at du har hatt en dårlig opplevelse med oppgradering til fiber! Det er jo ikke sånn det skal være, og dette er ikke opplevelsen vi ønsker at kundene våre skal ha. Dette er jo en feil vi vil se nærmere på, siden jeg ikke har detaljer om abonnementet ditt eller hvilket utstyr du bruker ut fra denne omtalen, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får hjulpet med dette. Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss snart, du når oss på telefon 98707979, så finner vi forhåpentligvis raskt en løsning på dette problemet! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å kople ti. Dere burde heller tatt personlig kontakt for å tilby hjelp. Vi er på nett nå men vet ennå ikke om vi har gjort det helt riktig.
Hei Eivind, Først vil vi takke så mye for at du er blitt kunde i NextGenTel! Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss 😊 Så kjedelig at det har vært en vanskelig oppstart der det ikke har vært lett å få internett til å fungere. Det er jo ikke sånn vi vil ha det! Vi er her for å hjelpe og har selvfølgelig lyst til å få prate med deg å sjekke at alt er koplet til riktig. Jeg finner ikke noen kontaktinformasjon til deg ut fra denne omtalen, men jeg håper du ringer oss på 98707979, så skal vi hjelpe med dette. Håper det løser seg snart og at du blir fornøyd med internettet vi leverer fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel