NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
NexGenTel fulgte ikke opp avtalen mht oppsigelse av min avtale med Telenor
Hei, Gunnar! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det var ikke en særlig god start hos oss. Så lenge det er bestilt et leverandørbytte skal avtalen du hadde hos Telenor bli sagt opp. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning. Du kan sende meg en mail på [email protected] så skal jeg få sett på dette for deg 😊 Jeg ønsker deg en nydelig fredag, og håper at jeg hører fra deg. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer som det skal ! Det tok noen dager før nettet var oppe og gikk
Hei, Helge! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert å se at du er godt fornøyd med både hastighet og kundeservicen vår. Vi skal fortsette å levere på det i tiden fremover slik at det blir enkelt for deg 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Er helt umulig å få personlig kontakt med selskapet. Laaaaaang ventetid. For dårlig.
Hei Johnny, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel! Jeg skjønner godt at det er kjipt å måtte vente i lange køer når du prøver å få hjelp fra oss! Dessverre er det tider der vi har for lange telefonkøer, det er noe vi alltid prøver å jobbe for å forbedre. Jeg håper at du har fått hjelp til det du lurte på, om ikke vil jeg at du sender oss en e-post til [email protected], så jeg kan hjelpe videre. Vi skal jobbe knallhardt fremover for at det skal bli enklere for deg å være kunde hos oss 😄 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Så langt en god erfaring. Savner flere av de kristne kanalene, som kanal10 og Bedehuskanalen. Synes at RiksTV burde ha også disse, og ikke bare Visjon Norge.
Hei, Hartvig! Takk for at du deler omtalen din på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig fint å se at erfaringen din med oss er god så langt. Vi skal jobbe på for å gjøre den minst like god i tiden fremover 😊 Forslaget om Kanal 10 og Bedehuskanalen er godt. Jeg vet at RiksTV hele tiden ser på kanalutvalget sitt for å finne forbedringer. Per i dag er kanalene ikke tilgjengelig der, men dersom du har Strømmeboksen fra RiksTV kan du for eksempel laste ned Kanal 10-appen fra Google Play til boksen for å se kanalen. Appen finner du her: https://play.google.com/store/apps/details?id=ott.kanal101&hl=no På Apple TV finner du også Kanal 10s app i App Store. Håper at det kan gjøre det litt enklere 😊 Ha en nydelig sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Går helst på manglende opplysninger fra telefonselger om alt som må endres på ifm ny ruter og sammenkoblinger med slik som varmpumpe, kameraovervåking o.l. Dessuten for lite informasjon om diverse RiksTV pakker. Veldig vanskelig forøvrig å få snakke med noen hos dere. Bra Chat tjenesten og mange ting å gå svar på på nettsiden, men kunne tenkt mulighet for mer personlig kontakt .
Hei Trond, Tusen takk for din omtale og for at du velger fiber fra NextGenTel 😊 Gjennomgående ser det ut som du ikke har vært fornøyd med informasjonsflyten fra oss, og det kan vi jo ikke si oss fornøyd med, vi setter pris på om du vil sende oss en e-post til [email protected], med detaljer om akkurat hva du syns manglet av informasjon fra oss. Vi vil gjøre det så enkelt som mulig både å bli og være kunde hos oss 💚 Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med så kan du ringe oss på 98707979, der står vi klare til å hjelpe. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra kundeservice, jeg måtte ringe om hjelp ved innstallering fordi det ikke fulgte med innstruksjoner, og fjernkontrollen ville ikke koble til. Fikk god hjelp.
Hei Sonja, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjekt å se at du er fornøyd med det vi leverer til deg, og takk for tilbakemeldingen om at det ikke fulgte med bruksanvisning, det må vi sjekke nærmere opp i! Hvis det er noe du trenger hjelp til med internett fra oss, er vi her for å hjelpe 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Totalt uakseptabel ventetid for å få hjelp. Ingen veiledning for tilkobling som burde vært sendt med boksene.dårlig informasjon for tidspunkt for tilkobling. Nettet var bare plutselig borte.når en endelig kom igjennom på telefon for å få hjelp , så kunne ikke personen svare på hvordan vi skulle tilkoble oss, men kunne bare bredbånd. Ny ventetid for å få hjelp fra Riks tv😤
Hei Rolf, Tusen takk for din omtale, vi i NextGenTel setter stor pris på at du tar deg tiden til å skrive din opplevelse som kunde 😊 Her høres det ikke ut som du har fått noe god start hos oss, med ingen brukerveiledning, fårlig informasjon og ikke god hjelp på telefon, det er jo ikke sånn vi jobber for at det skal være og her høres det rett og slett ut som mye har gått galt. Jeg ser dessverre ikke annet om ditt abonnement enn det du skriver her, og det står oppgitt både fiber og mobilt bredbånd som teknologi. Jeg håper at du har fått hjelp og at alt fungerer som det skal på dette tidspunkt, om ikke håper jeg du tar kontakt. Vi står klare til å hjelpe på telefonnummer 98707979. Jeg ville satt stor pris på om du ville tatt noen minutter å sendt en e-post til [email protected], sånn at jeg kan få enda bedre innsikt i hva som har gått galt her. Ønsker deg en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel