NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må innrømme å oppleve en større hastighet på trådløst enn det jeg hadde på kobber kabel, så er meget fornøyd med hva jeg har i dag
NextGenTel har ikke sendt nok informasjon om bredbånd trådløs i starten av. De har ringt og sendt sms om det. Jeg har bedt de for å sendt mer informasjon. For det var alt for nytt for meg. Det var alt for fort for de kunne sende relevant og viktige informasjoner forhånd og i god tid til kundene.
Vel kanskje den eksisterer hvis du finner den. Helt håpløst å finne ut når man tenker å si opp. kun mulig å nå de på dagtid, før 16.30. Ingen kontaktskjema, ingen e-postadresse, dette er dårlige saker. Ok nett når det funker, grei pris, men skulle det oppstå problemer eller du trenger å kontakte "kundeservice" lykke til....
Var like før vi måtte engasjere advokat for å få installasjonen i orden. Nå er det fakturaene som bare er surr. De er arrogante på telefonen, lover å ordne opp men ingenting skjer. Når vi ringer igjen, sier de det er opprettet sak og vi må bare vente. Men ingenting er ordnet og krav kommer fra Kreditor. Et MARERITT!!! Venter på at bindingstiden er over så vi kan få byttet til en seriøs leverandør.
Stabil internett og ingen problemer, om de planlegger noe arbeid eller noe sånt så blir man varslet. Hver gang jeg har tatt kontakt med kundeservice (2 ganger på 5 år) så har de vært hyggelige og løst problemet kjapt.
Byttet fra kobberkabel til trådløst bredbånd. Dårlig montering av utstyr fra leverandør ga dårlig signal, og mye dårligere opplevelse enn med kobberkabel. Svært lite hjelp å få fra Nextgentel. Siste gang Nextgentel benyttes.
Har svært ustabilt nett hele tiden. Kundeservice har nå begynt å lukke forespørselene mine heller enn å svare. Har vært uten nett 4 dager i strekk, og det har skjedd to ganger i det siste.