⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg syntes at det var så fort og manglet mye informasjon fra NextGenTel

Omtale av  Elizabeth

NextGenTel har ikke sendt nok informasjon om bredbånd trådløs i starten av. De har ringt og sendt sms om det. Jeg har bedt de for å sendt mer informasjon. For det var alt for nytt for meg. Det var alt for fort for de kunne sende relevant og viktige informasjoner forhånd og i god tid til kundene.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice??

Omtale av  Bjarne

Vel kanskje den eksisterer hvis du finner den. Helt håpløst å finne ut når man tenker å si opp. kun mulig å nå de på dagtid, før 16.30. Ingen kontaktskjema, ingen e-postadresse, dette er dårlige saker. Ok nett når det funker, grei pris, men skulle det oppstå problemer eller du trenger å kontakte "kundeservice" lykke til....

Det verste vi har vært ute for. Et mareritt!

Omtale av  Bente M

Var like før vi måtte engasjere advokat for å få installasjonen i orden. Nå er det fakturaene som bare er surr. De er arrogante på telefonen, lover å ordne opp men ingenting skjer. Når vi ringer igjen, sier de det er opprettet sak og vi må bare vente. Men ingenting er ordnet og krav kommer fra Kreditor. Et MARERITT!!! Venter på at bindingstiden er over så vi kan få byttet til en seriøs leverandør.

Stabilt og ingen problemer

Omtale av  Mohammed

Stabil internett og ingen problemer, om de planlegger noe arbeid eller noe sånt så blir man varslet. Hver gang jeg har tatt kontakt med kundeservice (2 ganger på 5 år) så har de vært hyggelige og løst problemet kjapt.

Dårlig erfaring med trådløst bredbånd fra Nextgentel

Omtale av  Kjell

Byttet fra kobberkabel til trådløst bredbånd. Dårlig montering av utstyr fra leverandør ga dårlig signal, og mye dårligere opplevelse enn med kobberkabel. Svært lite hjelp å få fra Nextgentel. Siste gang Nextgentel benyttes.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig på alle områder

Omtale av  Kristoffer

Har svært ustabilt nett hele tiden. Kundeservice har nå begynt å lukke forespørselene mine heller enn å svare. Har vært uten nett 4 dager i strekk, og det har skjedd to ganger i det siste.

Useriøse, billig utstyr, aldri opplevd dårligere wifi, lite hjelpsomme

Omtale av  Betine

Jeg hadde Telenor bredbånd fra før og jeg pleier aldri å bytte når det kommer selgere på døra/tlf. Men denne gangen gjorde jeg det fordi flere i gata hadde bytta og jeg kunne spare 166 kr i mnd. Jeg bor alene i en 50 kvm stor leilighet og bruker WiFi til å surfe på nettet og streame serier. Jeg har aldri opplevd så dårlig WiFi noen gang.. jeg har hastighet 50, som skal være mer enn nok for meg alene, med ruteren i naborommet. Jeg bruker mer 4G enn WiFi hjemme, jeg blir koblet ut og må restarte ruteren ofte og da tilkoble forskjellige devices på nytt.... Jeg har ringt gjentatte ganger å klagd, og hadde kundeservice vært grei, hadde denne omtalen vært noe annet. Jeg fikk først hjelp til å optimalisere wifien uten effekt, så splittet de wifien min i to hastigheter uten hjelp. Deretter måtte jeg flytte ruteren ut av sikringsskapet som gjør det mer tungvindt for meg.... hjalp ikke! Når jeg ringer så er det frekke toner på tlf som er lite behjelpelige og sier jeg må vente ut bindingstiden eller må betale 3000 kr for å bryte den... Men jeg har jo ikke fått det jeg har betalt for.... jeg ble lovet den samme hastigheten, de bruker de samme kablene som telenor og skal ikke være annerledes sa dem. Jeg har skrevet en lang klagemelding 27. juli som fortsatt står uten svar nå 12. sept... ALLE i gata har samme problemet.. og flere har gått til forbrukerombudet... hold dere unna dette useriøse selskapet!

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR