NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
sømløs overføring fra forrige leverandør av fiber til nextgentel ! meget bra !
Hei Gunstein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en sømløs overgang til oss. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Prøver å få hjelp på chat hos Nextgentel, hvor de etter hver slutter å svare. Ringer inn i stedet, men der blir jeg automatisk koblet fra fordi systemet deres sier at jeg er allerede i kø på chat eller telefon. Logger inn igjen, men får ikke lukket chatten på noe som helst måte. Er da altså blokkert fra å motta hjelp fra NextGenTel. Helt utrolig elendig kundeservice!!!
Hei, Så kjipt at du ikke fikk god hjelp i kontakt med oss, vi jobber jo for at det skal være enkelt å være kunde. Jeg håper for all del at du har kommet i kontakt og fått svar på dine spørsmål nå! Om du ikke har det så kan du sende en e-post til [email protected], så skal jeg hjelpe deg videre. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Enkelt å bytte fra Telenor, vesentlig besparelse. Trådløst Mesh nettverk fungerer veldig mye bedre enn det jeg hadde fra Telenor.
Hei Petter, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du syns bytte til oss har vært enkelt og at WiFi utstyret fungerer som det skal. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble oppringt fra NextGenTel med tilbud om raskere nett til en lavere pris enn Telenor, noe jeg aksepterte. Like før oppstart får jeg en mail om at noen routere fra Telenor ikke fungerer hos NextGenTel. Tenker dette er noe som burde opplyses om i den FØRSTE samtalen når de hører at jeg er kunde i Telenor. 2000 spenn i dass ved kjøp av ny router, hele besparelsen ved å bytte er borte. Når jeg klager til NextGenTel presterer de å tilby meg å leie en rævva mesh router. Ingen goodwill, ingen kompensasjon, nada.
Hei Preben, Takk for at du har blitt kunde hos oss 😊 Dette høres ikke bra ut! Først og fremst så er det helt riktig at vi burde hørt med deg hvilket utstyr du hadde fra før hos Telenor, i utgangspunktet skal kunne bruke eget utstyr, men et par modeller fra Telenor har de satt operatørlås på, som igjen gjør at det ikke kan brukes. Det tar vi til oss og skal tydeliggjøre enda bedre i kommunikasjonen fra oss. Her ser det også ut som om vi har vært for sen på banen med når vi kom med anbefaling av WiFi utstyr til deg. Hvis du sitter inne med noen spørsmål om abonnementet fra oss, trenger du ikke nøle med å ta kontakt. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt bra. Dog litt mangelfull informasjon om RiksTV pakken så det skuffet oss litt…
Hei Jens-Kristian, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at alt er bra! Men vi skulle gjerne hørt mer om hvilken informasjon du savnet om TV-pakken, jeg hadde satt stor pris på om du ville sendt oss en e-post om akkurat det til [email protected]. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss via MinSide om du har spørsmål 😊 Ha en strålende dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.
Etter signert avtale endrer de tilbudet og gir oss en dårligere avtale enn allerede avtalt. De gir oss dyrere avtale og svakere nett da de skylder på at de endret fra omni til tp link. Dette burde ikke ramme allerede betalende kunder. Kundeservicen er også svak, ventet i 3 timer før man kom igjennom.
Hei Anders, Takk for din omtale, vi setter pris på at du deler din opplevelse som ny kunde hos oss 😊 Dette er jo ikke godt nok! Jeg kan ikke se annen informasjon om ditt abonnement enn det du skriver her, om du ikke har fått hjelp til å finne en løsning så håper jeg du kan sende meg en e-post med flere detaljer om situasjonen. Du kan sende en e-post til [email protected], så skal jeg prøve å forstå hva som har skjedd her å hjelpe med saken. Ha en fin dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greie oversiktlige mailer med informasjon, oversiktlig faktura og god pris
Hei Lise, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Oversiktlig faktura og god pris høres ut som en fin start det, vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss! Og vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt som kunde hos oss videre 😊 Ha en strålende tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.