NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig kundebehandling, ventet i 45 minutter på å komme gjennom på tellefon
Hei Merete K, Ventetiden for å komme gjennom til oss per telefon er noe vi kontinuerlig jobber med å forbedre. Vi vet at i perioder så har ventetiden på telefon vært for lang. Vårt mål er at kunder skal komme fort gjennom til oss når de kontakter oss på telefon, chat eller kunne finne den informasjonen man er på jakt etter på våre hjelpesider via nextgentel.no. Vi håper at du vil bli mer fornøyd som kunde hos oss fremover! Kom gjerne med tilbakemelding om det er noe vi kan hjelpe med for å gjøre din opplevelse som kunde bedre 😊 Mvh Jenny
Skiftet fra Telenor til Nextgentel, da de ga en bedre pris, noe som var viktig da huset kun er brukt som ferie hus. Litt problemer med router fra Telenor men det fikset jeg selv, eller er jeg fornøyd. Kunne kanskje fulgt med noen tips om hva man kunne gjøre hvis Router slo seg vrang ved oppstart. Ikke bare, kjøp ny hos oss.
Hei, Roar Flott at du er fornøyd og takk for din tilbakemelding. Dine tips som kunde betyr mye og vi er stolt av å kunne tilby valgfrihet til våre kundene om bruke egen ruter - så rådet ditt med tips til de som bruker egen ruter tar vi med oss videre! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Enkelt å bytte til nextgentel. Det kan av og til ta litt lang tid å komme gjennom og få løst saker hos kundeservice.
Tusen takk for din kommentar, Terje! Det skal være enkelt å bytte til NextGenTel og vi ønsker å være tilgjengelig for våre kunder. Enten du trenger å finne svar på det du måtte lure på via våre hjelpesider eller om du vil komme i kontakt med vår kundeservice, vil vi at du skal være fornøyd som kunde 😊 Ønsker deg en riktig god uke Mvh Jenny
Selger lovet at signalene fra bredbåndet ville gå gjennom mur og gi gode signaler i hele huset. Det er ikke realiteten. Det er betydelig dårligere tilgang enn forespeilet
Hei, Gordon Takk for din tilbakemelding. Å forespeile nye kunder noe annet enn hva vi kan levere er det siste vi vil! Hvis du fortsatt er misfornøyd med signalet hjemme så anbefaler jeg å se gjennom wifi-tipsene på våre hjelpesider på nextgentel.no eller å ta kontakt med opp på MinSide (app eller innlogget på nett), så vil en våre dyktige kollegaer med teknisk kompetanse hjelpe deg så godt som vi kan. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Etter å ha vært kunde hos NextGenTel i en periode, finner jeg det nødvendig å uttrykke min skuffelse over selskapets kundeservice og håndtering av tekniske problemer. Jeg vil gjerne gi et overblikk over mine erfaringer for å gi potensielle kunder et mer informert valg. Kundeservice: Jeg har flere ganger opplevd at svar fra NextGenTel's kundeservice har vært tregt, ineffektivt og utilfredsstillende. Når jeg har forsøkt å kontakte dem med spørsmål eller problemer, har ventetiden på telefonen vært lang, og svarene jeg har mottatt har ofte vært unøyaktige eller uklare. Det virker som om kundeservicepersonalet ikke alltid har den nødvendige kompetansen til å adressere de problemene jeg har støtt på. WiFi-problemer: Min største skuffelse har vært håndteringen av internettproblemer, spesielt med WiFi. Jeg har flere ganger opplevd at nettverket har vært ustabilt, noe som har ført til frustrerende avbrudd i arbeid og fritid. Etter å ha kontaktet selskapet for å få hjelp med disse problemene, har løsningen ofte vært treg og utilstrekkelig. Det har føltes som om problemene ikke blir tatt på alvor, og prosessen med å få dem løst har vært alt annet enn smidig.
Heisann Tien T. N, Takk for din kommentar! Konstruktiv kritikk er noe vi tar på alvor og som vi tar med oss videre i veien på å forbedre oss. Det er noen uker siden du skrev denne kommentaren til oss, så jeg håper du kan ha fått hjelp og at internettproblemene du har opplevd er blitt bedre. Har problemene enda ikke bedret seg så vil vi i NextGenTel gjøre det beste vi kan for å få orden på dette 💪 Vi har hjelpesider med gode beskrivelser på hva man kan gjøre hjemme for å forbedre og optimalisere wifi hjemme. Ta gjerne kontakt med oss via MinSide (på app eller innlogget på nett) hvis du ønsker hjelp av vår kundeservice. Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny
har vært kunde i over en uke er ikke oppe å går enda !! Tv har vært nede for det meste av tiden. Internett er nå oppe å går etter 1 uke. Fikk beskjed av selger at fotballkanalene var no problem. Får ikke inn tv2sport 1 og 2 engang. Flaut.
Hei, Kåre S Hos er det meningen at det skal være lett å bli kunde. Her høres det ut som at oppstarten av abonnementet ikke har gått knirkefritt! Hvis ting ikke har ordnet seg og du fortsatt har problemer på TV eller på internett så ta gjerne kontakt med oss via MinSide (app eller på nett) og en dyktig medarbeider vil hjelpe deg med dette. Håper vi kan gi deg en bedre opplevelse som kunde hos oss videre 😊 Mvh Jenny
Meget godt fornøyd med alt hva gjelder mitt nye kundeforhold med NextGenTel
Hei Ivar S, Helt topp at du er fornøyd - takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny