Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Løsningsorientert

Omtale av  Hermund L

God å kommunisere problemløsninger. Høflig og tålmodig, og tar seg den nødvendige tid.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 14:22

Hei Hermund, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for din hyggelige tilbakemelding! Løsningsorientert er jo noe vi kan si oss fornøyd med å bli kalt 😄 Gøy å se at du gir oss topp score her på Bytt, det gir oss enda mer motivasjon til å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel! Ønsker deg en fin onsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Trådløst bredbånd funker fint som snus

Omtale av  Marius

Overraskende positivt at det var null ventetid på telefonen. God og hyggelig hjelp. Prisen er ok. Knirkefri, rask og enkel oppkobling, også mot min eksisterende mesh-løsning. Hastigheten er som forespeilet. Har vært kunde i kun to dager, men så langt kjempefornøyd.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 14:19

Hei Marius, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din omtale med oss! Kjekt å se at du er kjempefornøyd til nå! Og det gir oss motivasjon for at vi skal jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 😄 Ønsker deg en fin onsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Intetnett

Omtale av  Lukasz B

Dere leverer dårlig internetmodem, Heimgard er det sikert biligest for dere og bestille men den er dårlig for kundene som for de levert av dere. Den modem dekker ikke en leilighet på ca 80kw mister signal og er vanskelig og koble seg til. Jeg håper at Tp modeme som jeg vente på blir bedre og eg blir kansje mer fornøyd av deres produkter.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 13:56

Hei Lukasz, Så kjedelig å høre at du har hatt dårlig dekning med mesh-systemet fra Heimgard! Det er nok ingen billig løsning, men hvis det er problemer med utstyret som vi leverer prøver vi å gjøre vårt beste for å få løst det! Jeg er glad du tok kontakt med oss og så håper jeg du har fått nytt utstyr nå - og at det har gitt deg rekkevidde over hele boligen 😊 Gi oss gjerne en tilbakemelding på om det fungerer godt eller ikke, og er det noe mer du lurer på, så er vi klare for å hjelpe! Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Gjør det den skal, hverken mer eller mindre.

Omtale av  Olav

Gjør det den skal. Hverken mer eller mindre. Ruteren er knotete å bruke, og har få innganger.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 13:29

Hei Olav, Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Så lenge internettet fungerer sømløst uten ustabilitet - så gjør det akkurat den jobben det skal 😄 Jeg ser du skriver ruter er knotete, jeg kan ikke se hvilken ruter det er du bruker, om det er en fra oss eller ikke. Jeg anbefaler du tar kontakt med oss, så vi kan ta en titt på om det er noe vi kan gjøre med! Vi er klare til å hjelpe hvis du tar kontakt med oss på chat via MinSide eller ring oss på 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Selskap som stjeler

Omtale av  Rambo

Et veldig billig selskap som er bare ute etter pengene til folk. For det første blir det ikke fremstilt at man har har et bindingstid på 12 mnd og betale dersom man ikke ønsker å bruke selskapet. Du må også betale for bruk av modum innenfor 14 dagers angrerett. Har aldri opplevd dette før fra andre leverandører. Styr unna hvis du ikke ønsker bli lurt og ranet.

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 13:23

Hei Rambo, Dette høres ikke bra ut, kjedelig at dette er inntrykket du har fått som kunde hos oss! Vi har som andre bredbåndsleverandører helt vanlig praksis med 12 måneders bindingstid, som kommer helt tydlig frem i vår ordrebekreftelse. Vi gjør så godt vi kan for at dette skal være veldig tydelig, så det er veldig kjedelig å se at du fortsatt føler deg lurt på det området. Jeg er ikke sikker på hva du mener når du skriver at du må betale for modem innenfor angrerett, hvis du har valgt utstyr fra oss så får du regning på det sammen med resten av abonnementet når du har blitt kunde. Kjedelelig at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss, men jeg håper du har fått et annet internettabonnement opp å gå hjemme nå 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Får ikke koblet enheter til ruteren og umulig å få tak i noen service i Nextgentel

Omtale av  Audun G

Får ikke koblet enheter til ruteren og umulig å få tak i noen service i Nextgentel

Svar fra NextGenTel
28.05.2024 08:54

Hei, Audun! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Det høres ikke særlig bra ut at du ikke får koblet noen ting til WiFi-utstyret. Jeg forstår selvfølgelig at det er irriterende. Dette må vi finne ut av! Jeg ser kun fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg håper at du ringer oss på telefon 987 07 979, eller bruker chatten på MinSide. Ta gjerne kontakt når du er hjemme ved WiFi-utstyret slik at vi kan feilsøke sammen med deg. Håper at vi hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Virker greit.

Omtale av  Atle H

Fungerer greit,men var veldig trøbblete å få til å virke. Det skulle vert en kvikk start meny med i pakken

Svar fra NextGenTel
05.06.2024 12:20

Hei Atle H, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Håper at internett går som det suser hos deg nå, uten noe ustabilitet. Kjedelig når det er trøblete å få installert. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer om hva som ikke var enkelt og dine tips til hva som kunne vært bedre, din tilbakemelding som kunde betyr mye for oss! Jeg håper du får sendt oss en melding med flere detaljer på det via MinSide😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR