NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere leverer dårlig internetmodem, Heimgard er det sikert biligest for dere og bestille men den er dårlig for kundene som for de levert av dere. Den modem dekker ikke en leilighet på ca 80kw mister signal og er vanskelig og koble seg til. Jeg håper at Tp modeme som jeg vente på blir bedre og eg blir kansje mer fornøyd av deres produkter.
Hei Lukasz, Så kjedelig å høre at du har hatt dårlig dekning med mesh-systemet fra Heimgard! Det er nok ingen billig løsning, men hvis det er problemer med utstyret som vi leverer prøver vi å gjøre vårt beste for å få løst det! Jeg er glad du tok kontakt med oss og så håper jeg du har fått nytt utstyr nå - og at det har gitt deg rekkevidde over hele boligen 😊 Gi oss gjerne en tilbakemelding på om det fungerer godt eller ikke, og er det noe mer du lurer på, så er vi klare for å hjelpe! Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Gjør det den skal. Hverken mer eller mindre. Ruteren er knotete å bruke, og har få innganger.
Hei Olav, Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Så lenge internettet fungerer sømløst uten ustabilitet - så gjør det akkurat den jobben det skal 😄 Jeg ser du skriver ruter er knotete, jeg kan ikke se hvilken ruter det er du bruker, om det er en fra oss eller ikke. Jeg anbefaler du tar kontakt med oss, så vi kan ta en titt på om det er noe vi kan gjøre med! Vi er klare til å hjelpe hvis du tar kontakt med oss på chat via MinSide eller ring oss på 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Et veldig billig selskap som er bare ute etter pengene til folk. For det første blir det ikke fremstilt at man har har et bindingstid på 12 mnd og betale dersom man ikke ønsker å bruke selskapet. Du må også betale for bruk av modum innenfor 14 dagers angrerett. Har aldri opplevd dette før fra andre leverandører. Styr unna hvis du ikke ønsker bli lurt og ranet.
Hei Rambo, Dette høres ikke bra ut, kjedelig at dette er inntrykket du har fått som kunde hos oss! Vi har som andre bredbåndsleverandører helt vanlig praksis med 12 måneders bindingstid, som kommer helt tydlig frem i vår ordrebekreftelse. Vi gjør så godt vi kan for at dette skal være veldig tydelig, så det er veldig kjedelig å se at du fortsatt føler deg lurt på det området. Jeg er ikke sikker på hva du mener når du skriver at du må betale for modem innenfor angrerett, hvis du har valgt utstyr fra oss så får du regning på det sammen med resten av abonnementet når du har blitt kunde. Kjedelelig at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss, men jeg håper du har fått et annet internettabonnement opp å gå hjemme nå 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Får ikke koblet enheter til ruteren og umulig å få tak i noen service i Nextgentel
Hei, Audun! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Det høres ikke særlig bra ut at du ikke får koblet noen ting til WiFi-utstyret. Jeg forstår selvfølgelig at det er irriterende. Dette må vi finne ut av! Jeg ser kun fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg håper at du ringer oss på telefon 987 07 979, eller bruker chatten på MinSide. Ta gjerne kontakt når du er hjemme ved WiFi-utstyret slik at vi kan feilsøke sammen med deg. Håper at vi hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer greit,men var veldig trøbblete å få til å virke. Det skulle vert en kvikk start meny med i pakken
Hei Atle H, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Håper at internett går som det suser hos deg nå, uten noe ustabilitet. Kjedelig når det er trøblete å få installert. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer om hva som ikke var enkelt og dine tips til hva som kunne vært bedre, din tilbakemelding som kunde betyr mye for oss! Jeg håper du får sendt oss en melding med flere detaljer på det via MinSide😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Misvisende at man ikke har et samlet abbonoment. Mp forholde seg til 2 aktørerer(RiksTV og nextgentel)
Hei Christian, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi leverer TV fra RiksTV via vårt internett, for at vi skal kunne tilby den beste TV-tjenesten vi kan til våre internettkunder. Det er et tett samarbeid mellom oss som leverandører og vi jobber på for å tilby den beste samlede pakken til våre felles kunder 😊 Så kjedelig at du er så misfornøyd med samarbeidet, og at det er registrert som to separate abonnement. Vi jobber for at det gjøre det enkelt å være kunde, så vi tar med oss din tilbakemelding på dette videre. Hvis du ellers har problem med internett eller andre spørsmål om abonnementet hos oss så håper jeg du tar kontakt med oss, vi er klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Det er ustabilt. Hvis det er min ruter så burde de ikke godkjent den i kjøpsøyeblikket.
Hei Svein, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du har ustabilt nett.. Selv om vi har valgfrihet på utstyr og ruteren du bruker ikke er fra oss, vil vi at du skal ha best mulig internettopplevelse som kunde hos oss. Jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan komme med en anbefaling på hva som vil være best å gjøre for et mer stabilt nett! Vi står klare til å hjelpe deg på chat via MinSide og telefon 98707979. Ønsker deg en fin onsdag 😊 Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel