NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig nett. Ble lurt av en selger og han fikk oss til å kjøp katta i sekken..
Hei M! Det stemmer nok ikke helt, vi leverer stort sett stabilt internett med gode hastigheter :) Dersom du opplever problemer håper jeg du vil kontakte oss så vi kan hjelpe deg! Mvh Magnus
Får ikke det man tror man har bestilt, og trøbbel med å komme på nett under installasjonen. Og da sitter man uten både nett og tv. Pågående dørselger, prøvd avvist 3 ganger. Og er dermed stuck 12 nye måneder med nextgentel...
Hei Polo! Kjedelig å høre at det har vært en misforståelse under bestilling. Jeg skal gi tilbakemelding om at vi må kommunisere tydeligere hva som faktisk blir bestilt. Det kan ta noe tid å levere internett, og leveringstid avhenger litt av hva man har bestilt. Håper du er på nett nå! Hvis ikke må du gjerne kontakte oss så vi kan hjelpe deg :) Mvh Magnus
Mulig de er billigst, men jeg anbefaler alle som kan betale kr 100 extra pr mnd om ikke benytte nextgentel. De lover å ansette flere, men hvor lenge skal betalende kunder vente??? 1 mnd, 3 mnd eller lenger? NB, det er heldigvis nok folk på faktura avdelingen ...
Hei Nina! Dersom du ønsker raskere svar anbefaler jeg at du kontakter oss på chat eller Facebook. Det skal ikke være noe problem å komme i kontakt med oss der, selv om vi til tider har noe lang ventetid på telefon :)
Leverer ikke det de lover, evighet med ventetid på kundeservice. Virker som de er så vant med klager at de ikke hører etter når du forklarer problemet og setter deg over til annen kundebehandler da de ikke kan hjelpe deg selv. Ringer aldri opp igjen om de sier de skal, så skal man komme noe sted må man aldri legge på før alt er avklart om man har vært så heldig å komme frem til noen.
Hei! Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi har i en periode hatt stort trykk på kundeservice og det kan derfor ha vært noe lenger svartid enn vanlig. Vi forsøker ellers alltid å løse problemer ved første kontakt, men klarer det nok ikke alltid. Håper du er villig til å prøve oss igjen i fremtiden - vi blir stadig bedre. Mvh Magnus
Skuffende en hel helg uten nett og tv, dårlig prioritering av kunder, her burde de ha rykket ut fredag ettermiddag og fikset problemet.
Hei Steinar! Vi har full forståelse for at det er frustrerende å være uten nett og TV, og vi ønsker selvsagt å tilby rask feilretting. Dessverre er det sånn at det ikke er mulig med så raske rettetider uten å øke prisene betraktelig. Vi opplever ikke at det er betalingsvilje for det i privatmarkedet. Mvh Magnus
Dårlig leverandør, dårlig hastighet, når kontakter kundeservice fikser de midlertidig hastighet og etter en stund blir hastighet dårlig igjen.
Hei Maxim! Det stemmer nok ikke helt, vi er ikke en dårlig leverandør og vi leverer generelt gode hastigheter :) Dessverre er det sånn at noen av våre kunder har internett over det gamle kobbernettet. Dette er som oftest fordi det ikke finnes andre alternativer på adressen. Kobbernettet kan kun levere begrensede hastigheter og er i den del tilfeller noe ustabilt. For deg som kunde er dette selvsagt utrolig frustrerende, men ettersom problemet er med infrastrukturen (kobbernettet) vil problemene vedvare så lenge det er i bruk, uavhengig av leverandør. Vi ønsker selvsagt å kunne levere stabilt og raskt internett til deg og håper derfor at det snart bygges ut fiber i ditt område :) Mvh Magnus
For å velge noe å starte med så suger kundeservicen, er nærmest umulig å få tak i dem. Når man endelig kommer gjennom så er de sure og holder ikke det som har blitt lovet. I denne bedriften er visst strategien deres å bare lure ut så mye penger som mulig fra kunden sånn at de blir misfornøyde og drar. Her er det ikke fokus på at kunden skal være fornøyd og komme tilbake eller snakke pent om dem til andre. Jeg har i hvert fall advart alle mine venner og bekjente om at de IKKE skal bruke NextGenTel. De er rett og slett forferdelig rævva. Ikke gå i fella, hold dere unna! Så får vi bare håpe på at de går konkurs snart, så de ikke får plaga noen fler.