NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøvde å få innstilling så raskt, men fikk ikke det. Ansattene som svarte meg var ikke hyggelig å snakke med kunden.
Hei Wassim. Jeg syns kollegene mine er svært hyggelige og hører stadig trivelige samtaler, men det er dumt å høre at du ikke syns det var hyggelig å snakke med konsulenten. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Nekter å overføre til annen operatør. Har prøvd 5 ganger uten resultat, nå er abonnementet sagt opp.
Hei Kjerstin. Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår det rett, men vi setter oss ikke på bakbena om du ønsker å bytte leverandør. Dette styres gjennom et statlig organ og det er strenge rutiner knyttet til dette. Ved overføring til en annen leverandør er det eksempelvis viktig at det er samme juridisk eier på gammelt og nytt abonnement, i likhet som om du bytter mobiloperatør. Ta gjerne kontakt med oss vedrørende årsaken til at overføringen din har blitt avvist. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Fryktelig dårlig håndtering når det oppstår problemer. Ingen kompensasjon og få. Har hatt store problemer med router som kobler seg ut og ustabil linje, og først når linja kobler seg helt ut gjør de noe med det. Var ikke hjelp å få samme hvor mange ganger jeg kontaktet dem.
Hei Lovise. Vi refunderer ved feil på linjen fra du meldte inn feilen til den er rettet. Ustabilitet kan skyldes flere forhold utenfor den fysiske linjen inn mot ruteren som problemer med den trådløse dekningen, internkabling eller manglende kapasitet etter ditt behov. Ta gjerne kontakt med oss igjen så er jeg trygg på at vi kan rette en eventuell linjefeil, eller gi tips til hva du kan gjøre for å bedre forholdet dersom det er utenfor vår kontroll. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Har utstyr i bestilling som er i prosess får jeg beskjed om. Får ikke svar på hvor lang tid denne "prosessen tar og om jeg får utstyret i morgen eller i uke 58.
Hei Andreas. Vi skal gi deg noe å forholde deg til vedrørende din bestilling og forventet leveringstid. Dersom du ikke fikk noe mer konkret enn dette ber jeg om at du tar kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Dårlig erfaring. Ikke den nødvendige hjelp jeg trengte. Vurderer nå å skifte til annen leverandør
Hei Steinbjørn. Dumt å høre at du vurderer å bytte. Dersom du opplever problemer med å motta innkommende e-poster gjennom Broadpark-tjenesten så kan du benytte webmail.broadpark.no hvor du får direkte tilgang til e-posten. Dersom du benytter en tredjepartsløsning som Windows Mail, Outlook eller ligenende har vi ikke mulighet til å løse dette for deg da det må gjøres fra din side. Vi har derimot gode veiledninger for dette på hjelpesidene våre. Du trenger kun å legge inn oppsettet på nytt: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/internett#entry1294 Det kan være jeg bommet på problemstillingen din her da det ikke er helt lett for meg å si hva det gjelder basert på anmeldelsen her. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Tilfreds. Vanskelig å måle ulike leverandører opp mot hverandre.
Hei Suzanne. Det er ikke lett å vurdere ulike leverandører opp mot hverandre. Vi forsøker enkelt og greit å være like bra, bare billigere. Godt å høre at du generelt sett er tilfreds. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Hyggelige mennesker som jobber der, yteŕ kjempe sørvice. Kunne tenke meg bedre hastighet, men det er ikke noe NextGenTel kan noe for.
Hei Grete. Kjekt at du er fornøyd med oss! Vi skulle gjerne tilbudt høyere hastighet også. Vi jobber med å få koblet opp stadig flere kunder på fiber slik at de kan få akkurat den hastigheten de ønsker. Før eller senere blir det nok din tur til å få et superraskt bredbånd også. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel