NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var nogenlunde fornøyd, men synes nettet var litt treigt til tider, så jeg bestilte en tredobling av hastigheten. Opplevde ingen økt hastighet og ble fortalt at dette var normalt med mobilt bredbånd. Synes det er veldig misvisende av NextGenTel å tilby 300mbps når det realiteten aldri overstiger 100.
Hei William, Takk for at du har blitt kunde hos oss og at du deler din omtalen din her på Bytt.no 😊 Så kjedelig at internett ikke fungerer som det skal! Det er viktig for NextGenTel at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger, her ser det ikke ut som om vi har lykkes med å anbefale den beste hastigheten for deg. Jeg hadde satt pris på om du sendte meg en e-post til [email protected], så jeg kan se nærmere på saken. Håper på å høre fra deg🙌 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Utstyret fra dere fungherer bra. Bestilte og pakke fra Rikstv hos dere, de hørte jeg ikke noe fra. Og det måtte jeg mer eller mindre ordne opp i selv. Bestille utsyr til tv osv.
Hei Roger, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din med oss. Kjekt å se at utstyret og internett fungerer bra! Så kjedelig at vi ikke klarte å fikse TV-bestillingen for deg første gang du har snakket med oss, den bestillingen skal vi ordne for deg.. Vi lover å jobbe på fremover for å gjøre det enkelt for deg å være kunde 😊 Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra service, opplever at internett er kjappere en sist leverandør selv om vi har en linje med mindre kapasitet
Hei Hans, Takk for omtalen din, og for at du har byttet til fiber fra oss 💚 Vi jobber for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger, ofte kan WiFi være grunnen til at hastigheten oppleves lavere enn hastigheten inn til boligen, og da er riktig WiFi-utstyr løsningen. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig onsdag, og riktig god høst videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å få 5G. Så må få satt den i 2 etg og kjøpe en forsterker
Hei Trine, Kjedelig når internett ikke fungerer som det skal. Håper vi får muligheten til å finne og fikse feilen. Vi står klare til om du kontakter oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide 😊 Jeg håper vi hører fra deg snart. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Desverre forferdelig dårlig kvalitet på nettet. Vi har hatt det i litt over 1 år og har gjennom hele perioden opplevd til stadighet at vi mister nettet. Vi byttet fra telenor som hhv. Vi aldri opplevde avbrutt i nettet etter 5 år med telenor som leverandør. Nextgentel var derimot definetivt best på pris, derav 2 i rating istedet for 1
Hei Pål, Takk for at du er blitt kunde hos oss og deler din omtale 😊 Vi leverer fiber over Telenor sine fiberlinjer, og derfor skal vi kunne levere akkurat like god kvalitet til en konkurransedyktig pris! Det er veldig kjipt at du har så dårlig opplevelse med nettet vi leverer så lenge. Ustabilt nett er ikke noe kjekt, så vi vil gjerne ha muligheten til å hjelpe deg med å finne og fikse feilen. Vi står klare til om du kontakter oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Jeg håper vi hører fra deg snart. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Leverer i henhold til avtalt hastighet, ingen problemer.
Hei Sindre, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Jeg syns det er helt topp å lese at du får hastigheten du skal, og at det ikke er noen problem. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig torsdag, og riktig god høst videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Da jeg bestilte fiber så fikk jeg beskjed om 14 dagers ventetid, da presiserte jeg dato 14 dager frem i tid og selger bekreftet. Da det var gått 13 dager tok jeg kontakt og fikk da beskjed at det tok opptil 3 uker, 2 uker er da de begynner å jobbe med det. Da jeg fikk det flere dager senere måtte vi igjen ta kontakt med en sliten person på kundeservice for å få hjelp til å sette opp nettet. Deres kundeservice er elendige og ventetiden er helt uakseptabel, ikke har dere funksjon at dere ringer opp men at en må vente i minimum 45 min for å få snakket med en person. Heldigvis var serviceen hos Rikstv helt motsatt av deres. Hilsen en som har jobbet 25 år i kundeservice.