NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så langt virker alt som det skal, har bare vært kunde i 2 uker
Linjen hopper inn og ut hele tiden til tider. Dette var ikke et problem med Telenor?
Ikke i nærheten av den hastigheten som er lovet500/500 .tv på kjøkkenet nesten umulig å se på mister nett hele tiden
Dårlig info ved insalg til kunde, kjøper fiber ved flytting, får beskjed om at det er gyldig grunn til å si opp hvis man får solgt… nå fikk jeg gebyr i posten
Nettet hopper litt ut og inn så er litt irriterende når du er på nett
Enkelt å koble seg til,når vi fikk alle produktene vi skulle ha.Føler at selger som solgte oss avtalen ,ikke snakket med de som skulle sende produktene vi trengte.Måtte flere ganger ringe både NextGenTel og Rixstv,for å få alt vi trengte.Vi har to boenheter på to ulike adresser,siden vi har en utleiedel,og dette ble komplisert.Mye rot ,og mange faktura.