NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt til å etablere abonnement ved at selger påsto at det trengtes mange som meldte inn behov for å etablere tilbud i nabolaget. Selger skulle ringe og sikre at jeg fikk meldt meg av innen fristen, men gjorde ikke dette
Hei Geir, Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Jeg kjenner ikke til saken din og får ikke tilgang til flere detaljer om bestillingen enn det du skriver her. Kan du ta kontakt med oss på 98707979 sånn at vi får hjulpet deg og får rask oppklaring? Håper på å høre fra deg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig internettforbindelse i deler av huset. Ble lovd att det skulle fungere fint, men det stemmer ikke. Har også extender, men det gjorde det ikke noe bedre.
Hei Drillo, Det er kjipt når internett ikke fungerer! Så dette kan vi jo ikke si oss fornøyde med. Jeg håper du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en gjennomgang sammen på det utstyret du har og utreder hva som vil fungerer best i forhold til hvilken type bolig du har. Chat med oss via MinSide eller ring oss på 98707979 så skal du slippe raskt til å få hjelp 😊 Jeg håper vi får hjulpet deg og finner en løsning snart, for tregt nett er ikke noe stas verken å ha eller levere... Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Opplever feil på linjen mens nettsiden til NextGenTel sier det ikke er feil. Men det gjør Telenors side som er eier av linjen. Kundeservice sier de ikke kan gjøre noe med det og avviser meg da de selv ikke eier linjen
Hei du, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Om det er en feil i ditt område så er dette noe vi vil varsle om så snart vi har kjennskap til feilen. Jeg kan ikke se flere detaljer enn det du oppgir til meg her, men hadde satt stor pris på om du sender meg en e-post til [email protected] sånn at jeg kan se nærmere på saken. Det er veldig viktig for oss i NextGenTel at det skal være enkelt som kunde hos oss, og det innebærer også at vi kommuniserer det kundene trenger å vite 🙌 Håper å høre fra deg! Ha en fin helg Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Internettforbindelse blir ofte borte til tross for flere forsøk med ulike rutere. Kundeservice er lett tilgjengelig men det er begrenset hva de kan gjøre. Vurderer å bytte, men jeg trenger fibernett, noe som ikke tilbys der jeg bor.
Hei Maria, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det setter vi pris på 💚 Kjedelig å høre at kvaliteten på internettdekningen ikke er god nok, og at du ikke har fått mulighet til å bestille fiber til din adresse enda. Vi forstå godt at det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Jeg håper likevel du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en vurdering på om dekningen er for dårlig i ditt område eller om det er noe vi kan gjøre for å forbedre leveringen. Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at vi kan finne en god løsning 😊 Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Måten Nextgentel opererer på er hel ved! Selger hjalp meg spare en betydelig kostnad og i tillegg gikk det lille ekstra for å hjelpe meg på veien. Alt fungerer som det skal, kan på det sterkeste anbefales :)
Hei Aksel, Velkommen som kunde hos oss 🥳 Veldig kjekt å se at du fikk hjelp til å spare penger på internett, vi skal jo levere akkurat samme kvalitet men rimeligere! Vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss! Tusen takk for at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding med oss 💚 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
God kundeservice og ingen nedetid. De gangene som arbeid utføres blir man varslet på forhånd.
Hei Jesper, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding, det betyr at vi gjør noe riktig for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Kjekt at internett fungerer godt og er stabilt, vi leverer jo akkurat samme kvalitet på fiber bare rimeligere 🥳 Ønsker deg en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Forferdelig service og på grensen til svindel. Min kone og jeg jobbet i ukesvis med å bestille fiber da det også trengtes en montør for å ferdigstille boksen. Etter noen uker avlyste vi og sa det tok for lang tid. De hadde da visst nok satt i gang to bestillinger, en på meg og en min kone på samme adresse og surra det helt til. Så da vi avlyste bestillingen, lot de den andre (som vi ikke visste fantes) fortsette og nå krever de nesten 5 tusen kroner i avbestillingsgebyr. Styr unna.
Hei Johannes, Dette høres ikke ut som en god opplevelse, her ser det ikke ut som vi har gjort det enkelt.. Jeg har kan ikke se noen detaljer om bestillingene forutenom det du skriver her. Jeg kan ikke uttale meg direkte om deres sak, men bestilling av fiber tar noen uker fra bestilling til internettet kobles over til NextGenTel. Det kan kun være et aktivt abonnement per adresse, så det høres ut som det har skjedd en misforståelse her. Vi er ikke ute etter å lure noen, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vil levere internett med akkurat samme kvalitet til en rimligere pris. Jeg håper uansett at dere har fått på plass internett som fungerer hjemme, og husk at vi er her til å svare på spørsmål om noe fortsatt er uklart! Beste hilsen Jenny, NextGenTel