Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Aggressiv markedsføring

Omtale av  Geir H. R. S

Ble lurt til å etablere abonnement ved at selger påsto at det trengtes mange som meldte inn behov for å etablere tilbud i nabolaget. Selger skulle ringe og sikre at jeg fikk meldt meg av innen fristen, men gjorde ikke dette

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 11:01

Hei Geir, Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Jeg kjenner ikke til saken din og får ikke tilgang til flere detaljer om bestillingen enn det du skriver her. Kan du ta kontakt med oss på 98707979 sånn at vi får hjulpet deg og får rask oppklaring? Håper på å høre fra deg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Middels

Omtale av  Drillo

Dårlig internettforbindelse i deler av huset. Ble lovd att det skulle fungere fint, men det stemmer ikke. Har også extender, men det gjorde det ikke noe bedre.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:59

Hei Drillo, Det er kjipt når internett ikke fungerer! Så dette kan vi jo ikke si oss fornøyde med. Jeg håper du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en gjennomgang sammen på det utstyret du har og utreder hva som vil fungerer best i forhold til hvilken type bolig du har. Chat med oss via MinSide eller ring oss på 98707979 så skal du slippe raskt til å få hjelp 😊 Jeg håper vi får hjulpet deg og finner en løsning snart, for tregt nett er ikke noe stas verken å ha eller levere... Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Dårlig kundeservice og holdninger til kunde

Omtale av  Kanikke

Opplever feil på linjen mens nettsiden til NextGenTel sier det ikke er feil. Men det gjør Telenors side som er eier av linjen. Kundeservice sier de ikke kan gjøre noe med det og avviser meg da de selv ikke eier linjen

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:52

Hei du, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Om det er en feil i ditt område så er dette noe vi vil varsle om så snart vi har kjennskap til feilen. Jeg kan ikke se flere detaljer enn det du oppgir til meg her, men hadde satt stor pris på om du sender meg en e-post til [email protected] sånn at jeg kan se nærmere på saken. Det er veldig viktig for oss i NextGenTel at det skal være enkelt som kunde hos oss, og det innebærer også at vi kommuniserer det kundene trenger å vite 🙌 Håper å høre fra deg! Ha en fin helg Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Dårlig tilgang til Internett

Omtale av  Maria

Internettforbindelse blir ofte borte til tross for flere forsøk med ulike rutere. Kundeservice er lett tilgjengelig men det er begrenset hva de kan gjøre. Vurderer å bytte, men jeg trenger fibernett, noe som ikke tilbys der jeg bor.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:40

Hei Maria, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det setter vi pris på 💚 Kjedelig å høre at kvaliteten på internettdekningen ikke er god nok, og at du ikke har fått mulighet til å bestille fiber til din adresse enda. Vi forstå godt at det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Jeg håper likevel du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en vurdering på om dekningen er for dårlig i ditt område eller om det er noe vi kan gjøre for å forbedre leveringen. Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at vi kan finne en god løsning 😊 Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Kjempe fornøyd!

Omtale av  Aksel

Måten Nextgentel opererer på er hel ved! Selger hjalp meg spare en betydelig kostnad og i tillegg gikk det lille ekstra for å hjelpe meg på veien. Alt fungerer som det skal, kan på det sterkeste anbefales :)

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:35

Hei Aksel, Velkommen som kunde hos oss 🥳 Veldig kjekt å se at du fikk hjelp til å spare penger på internett, vi skal jo levere akkurat samme kvalitet men rimeligere! Vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss! Tusen takk for at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding med oss 💚 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stabil leverandør

Omtale av  Jesper A. Å

God kundeservice og ingen nedetid. De gangene som arbeid utføres blir man varslet på forhånd.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:33

Hei Jesper, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding, det betyr at vi gjør noe riktig for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Kjekt at internett fungerer godt og er stabilt, vi leverer jo akkurat samme kvalitet på fiber bare rimeligere 🥳 Ønsker deg en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Styr unna Nextgentel!

Omtale av  Johannes U

Forferdelig service og på grensen til svindel. Min kone og jeg jobbet i ukesvis med å bestille fiber da det også trengtes en montør for å ferdigstille boksen. Etter noen uker avlyste vi og sa det tok for lang tid. De hadde da visst nok satt i gang to bestillinger, en på meg og en min kone på samme adresse og surra det helt til. Så da vi avlyste bestillingen, lot de den andre (som vi ikke visste fantes) fortsette og nå krever de nesten 5 tusen kroner i avbestillingsgebyr. Styr unna.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:29

Hei Johannes, Dette høres ikke ut som en god opplevelse, her ser det ikke ut som vi har gjort det enkelt.. Jeg har kan ikke se noen detaljer om bestillingene forutenom det du skriver her. Jeg kan ikke uttale meg direkte om deres sak, men bestilling av fiber tar noen uker fra bestilling til internettet kobles over til NextGenTel. Det kan kun være et aktivt abonnement per adresse, så det høres ut som det har skjedd en misforståelse her. Vi er ikke ute etter å lure noen, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vil levere internett med akkurat samme kvalitet til en rimligere pris. Jeg håper uansett at dere har fått på plass internett som fungerer hjemme, og husk at vi er her til å svare på spørsmål om noe fortsatt er uklart! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR