NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Startproblemer men ellers ok. Billig til mitt bruk
Hei Jan, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjedelig at det var problem med oppstart hos oss, det betyr vi må jobbe enda bedre for at det skal bli enkelt! Jeg setter pris på om du tar et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected] med hva som kunne gått bedre ved oppstart hos oss. Så skal vi jobbe på for å gjøre det enkelt for deg å være kunde fremover. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
God hjelp og instruksjon. Hyggelige medarbeidere. Punktlige
Hei, Bente! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Denne omtalen er veldig kjekt å lese! Og vi skal jobbe på videre for at du skal kunne være minst like fornøyd med service og informasjon videre 🤗 Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Når du ringer kundesenter er det som regel 25-30 i kø. Ingen ringe tilbake ordning. Ca 1 time i kø. Ikke bra.
Hei Marcelo, Takk for tilbakemeldingen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så utrolig kjip opplevelse når du prøver å kontakte oss, og det der kan vi ikke si oss fornøyde med.. Av og til er hoper det seg opp kø på telefonen, og dette er noe vi alltid jobber med å bli bedre på. Men ringe opp igjen skal vi gjøre! Vi tar til oss tilbakemeldingen din og lover å jobbe knallhardt for at det skal være minst mulig ventetid neste gang du trenger hjelp fra oss, så håper jeg at du til nå har fått den hjelpen du trenger. Hvis ikke så kan du sende meg en mail til [email protected]. Ha en riktig fin helg 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vi byttet nettopp til NextGenTel og overgang gikk helt greit. De forteller helt klart hva som skjer.
Hei Pauline, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig gøy å se at overgangen gikk bra og at du har fått vite det du trengte av oss 😊 Vi skal jobbe knallhardt fremover med å gjøre opplevelsen din minst like god som du har hatt nå i starten. Husk at du enkelt kommer i kontakt med oss via chatten i MinSide-appen dersom du skulle trenge det. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Beskrivelsen av overgangen fra telenor til nextgentel var til å misforstå. Det så ut som om det skulle virke direkte, men var låst.
Hei Stein, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjipt at du ikke fikk en enkel overgang fra Telenor til oss.. Jeg ser ikke flere detaljer om ditt abonnement enn det du skriver her, men det jeg kan tolke ut fra at uklar info og låst er muligens at du har opplevd sperre på ruteren fra Telenor. Vi har kontaktet Telenor om det problemet, men det er uansett noe vi kan ta med oss å være enda mer klar på i forkant. Vi skal jobbe på fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 😃 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Virker ok,men overgangen fra telenor ble veldig dårlig fulgt opp
Hei Rolf, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjedelig å høre at du fikk dårlig oppfølging i forbindelse med overgang til oss! Jeg hadde tatt stor pris på om du ville tatt et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected], med hva som kunne vært bedre i overgangen fra Telenor til oss, det vil hjelpe oss stor i hva vi kan forbedre i den prosessen 😊 Vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greit etter kjøp av ny router , to tv, en smart med litt tilkoblingsproblemer fikk et avbrudd og oppgraderte til 100/100 (antagelig unødvendig) restartet router ble ok Fungerer fint både hjemme og på hytta
Hei Bent, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg er glad for at det løste seg greit med en restart, ofte er det nødvending ved oppstart eller endring av tjenesten. Kjekt å lese at internett og TV fungerer godt både hjemme og på hytten 🤗 Husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel