NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
dere i NGT må virkelig begynne å teste ruterne deres grundig nok før dere sender dem ut til kundene. Den første ruteren jeg fikk funka ikke engang, den andre hadde dobbelt så treg hastighet enn det jeg hadde bestilt. Men den tredje funka som den skulle:) Så må se å skjerpe dere litt her
Bredbåndet fungerer fint til mitt bruk. Når det gjelder TV så er det for få kanaler og ikke alltid tekstet. Det må bli lettere å bytte eller få flere kanaler.
Rask og enkel bestilling, men hva hjelper det når kundeservice ikke svarer deg? Jeg har 3 ganger skrevet til dem via deres egen webløsning om at jeg ønsker å benytte meg av angreretten. Dette var i Januar, og nå har Nextgentel sendt saken til Kredinor. La deg ikke lure, Nextgentel har vært på markedet i mange år, men de gjør det de kan får å skvise hver en krone ut av deg. Styr unna.
Hver gang jeg avbestiller abonnementet får jeg en SMS at nytt abonnement er opprettet. Uansett hvor mange ganger jeg avbestiller blir nytt abonnement opprettet! Jeg blir nødt til a få saken avgjort i forliksrådet. Neste gang jeg mottar faktura oppretter jeg en forliksklage i forliksrådet. Ikke inngå NOEN avtaler med dette firmaet!!!
Internett ramler ut i tide og utide. Farten er håpløst dårlig. Hver eneste natt har jeg 2k++ ms. I dag har nettet vært nede hele dagen.
Nextgentel har fungert på Hytta hele perioden min Men nu sier æ opp på grunn av forlite Bruk av det mobile bredbåndet og mere kostnad en nødvendig Akkurat som en pakke melk er kjøpt å betalt men ble ikke brukt opp så det ble bortkasta penger .
Har hatt 2 kundeforhold hos NGT, først bredbånd, så fiber. Nå har de monopol på fiber i gata mi. Det er så og si umulig å få tak i, tvinger deg til å leie en udugelig router. Forrige gang jeg forsøkte å få tak i dem tok det 14 dager for å få noe respons bortsett ifra salg, der får du svar på minuttet. Men de på salg kan ikke hjelpe deg med router som ikke fungerer. Er på tredje routeren nå som fortsatt ikke leverer det jeg betaler for. Synd at det er lov å ha monopol på fiber i norge. Når 5g kommer er det mobilt bredbånd som blir installert her og da kan NGT få komme å grave opp den udugelige morsekabelen som er på eiendommen min.