NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bredbåndet fungerer fint til mitt bruk. Når det gjelder TV så er det for få kanaler og ikke alltid tekstet. Det må bli lettere å bytte eller få flere kanaler.
Rask og enkel bestilling, men hva hjelper det når kundeservice ikke svarer deg? Jeg har 3 ganger skrevet til dem via deres egen webløsning om at jeg ønsker å benytte meg av angreretten. Dette var i Januar, og nå har Nextgentel sendt saken til Kredinor. La deg ikke lure, Nextgentel har vært på markedet i mange år, men de gjør det de kan får å skvise hver en krone ut av deg. Styr unna.
Hver gang jeg avbestiller abonnementet får jeg en SMS at nytt abonnement er opprettet. Uansett hvor mange ganger jeg avbestiller blir nytt abonnement opprettet! Jeg blir nødt til a få saken avgjort i forliksrådet. Neste gang jeg mottar faktura oppretter jeg en forliksklage i forliksrådet. Ikke inngå NOEN avtaler med dette firmaet!!!
Internett ramler ut i tide og utide. Farten er håpløst dårlig. Hver eneste natt har jeg 2k++ ms. I dag har nettet vært nede hele dagen.
Nextgentel har fungert på Hytta hele perioden min Men nu sier æ opp på grunn av forlite Bruk av det mobile bredbåndet og mere kostnad en nødvendig Akkurat som en pakke melk er kjøpt å betalt men ble ikke brukt opp så det ble bortkasta penger .
Har hatt 2 kundeforhold hos NGT, først bredbånd, så fiber. Nå har de monopol på fiber i gata mi. Det er så og si umulig å få tak i, tvinger deg til å leie en udugelig router. Forrige gang jeg forsøkte å få tak i dem tok det 14 dager for å få noe respons bortsett ifra salg, der får du svar på minuttet. Men de på salg kan ikke hjelpe deg med router som ikke fungerer. Er på tredje routeren nå som fortsatt ikke leverer det jeg betaler for. Synd at det er lov å ha monopol på fiber i norge. Når 5g kommer er det mobilt bredbånd som blir installert her og da kan NGT få komme å grave opp den udugelige morsekabelen som er på eiendommen min.
bestilte fiberbredbånd fra nextgentel og tenkte det var verdt å prøve siden jeg skulle flytte i ny leilighet. jeg bestilte på nettsiden den beste og billigste og når vi først fikk satt opp ruteren så ble det problemer og vi prøvde å ringe inn og måtte vente i 2TIMER før de svarte. derette fortalte vi hva problemene var og vi gjorde tester. deretter sa de at det skulle funke men det gjorde det ikke det ble verre med at vi mistet nettet helt og fikk meldt inn saken. Problemet her at dette skjedde ikke bare 1 gang men faen meg 3 ganger. og den ene gangen sa de at de skulle sende en montør til å komme å se på fiberledningen utenfor huset og jeg spurte dem om den mannen skulle inn i leiligheten og de sa nei... men så når jeg lå og sov tidlig på morgningen begynte det å ringe på døra og jeg skjønte ingenting men så var det han montøren som skulle ser på fiberledningen utenfor huset men så sa han at han skulle inn i leiligheten og da fikk vi noen uker senere en regning på over 3000kr fordi han skulle inn i leiligheten og jobbe og vi hadde ikke fått noe forvasel om det. deretter sa jeg i fra strengt om at detter går ikke an å være så uprofesjonelt selskap. og fikk en kredittnota. men alt i alt ikke et bra selskap og iternettet suger ræva.