NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Påtrengende selger som lovte oss ett produkt som vi endte med å måtte betale ekstra for. Hjemmekontor er det bare å se langt etter med nextgentel. Ringer du kundeservice så får du beskjed om at det beste kan være å kjøpe egen router eller å trekke ledninger på egenhånd gjennom hele huset. Hold dere langt unna om mulig.
Kjøper et produkt som de ikke kan levere på avtalt tid. Kundeservice kan ikke opplyse om hvor lenge det vil ta før produktet kan leveres. Selgere som fremstiller produktet som det beste, enkleste og det mest fornuftige. Bare tull NextGenTel kan ikke levere, men kan selge og sende faktura. Ikke velg NextGenTel
Dårlig leveranse og elendig kundeservice. Liten vilje til å ordne opp når leveransen ikke holder mål.
Blandt de dyreste i klassen, har oppgradert til 40mbps men klarer sjeldent levere mer enn ca 15/10. Merket ingen endring på målt hastighet etter oppgradering...
Nettet må restartes hele tiden for å fungere og må ofte restartes flere ganger før det det fungerer nok til å kunne se en film. Direktesendinger er nesten alltid umulig å se
Nexgentel har veldig dårlig service, hastigheten er veldig varierende, stortsett på det lavest, utstyret er utradert. Har bedt om ny ruter i 5 uker, i går fikk jeg ny, men den har akkurat det samme problemet som med den gamle, alle lysene er korrekt, men det er ingen wifi eller internett i kablene. Begge ruterene er døde.
Fikk veldig god hjelp til å velge rett tv-pakke som passet mine behov. Lett og manøvrere mellom innholdet i strømmeboksen. Og raskt internett tilgang. 👍🏻