NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig hjelpsomme og veldig god cervice. Ringer bestandig opp igjen og tar seg god tid til å hjelpe.
All henvendelse har blitt vennlig imøtekommet. De har vært hjelpsomme når jeg har hatt behov for hjelp.
Perfekt tjeneste på fiberbredbånd, men følger ikke opp tidsfrister og tilbakemeldinger ved leverandørbytte av bredbåndstelefoni. Nesten fem ukers forsinkelse.
Stort sett fornøyd med nettet. Men er av og til litt tregt.
Fikk god hjelp av kundebehandler, skulle bare høre om pris.
Aldri velg NextGenTel! De utsetter oppkobling flere dager i slengen opp til flere ganger og gjør absolutt ingenting for å hjelpe eller rette opp i egne feil.
Meget dårlig oppfølging av Nextgentel. Har vært abonnent i mange år og betaler ca 1250,- totalt per mnd. Så får jeg fakturaer pålydende 6700,- for abonnement i tillegg til månedlig faktura pålydende 2200,- I denne ligger det påslag på over 850 kroner for mistet utstyr i 2014? Har kontaktet de gjentatte ganger, men ingenting hjelper. Nå får jeg stengevarsel for ikke betalt fakturaer. Dette vil gå til forliksrådet for deretter avslutte alt med Nextgentel.
Hei Frank. Jeg får ikke sjekket opp i abonnementet ditt utfra anmeldelsen din, men her høres det ut til å ha skjedd en feil. Om dette ikke allerede er rettet opp i setter jeg pris på om du sender en epost til [email protected] med dine kundedetaljer så skal jeg få sjekket opp i saken og ta kontakt med deg. Hilsen Samuel i NextGenTel