NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke koblet TV til pc.ingen kobl skjema for de forskj.komp. Gammel 'epost satt som standard med glemt passord Får ikke bytte.
Hei, Ivar! Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg kjenner ikke til helt hvordan du har prøvd å koble tv til pc-en din, men det skal ikke være værre enn at du kobler en HDMI-kabel fra pc til tv. Dersom du tenker på å koble til tv på det trådløse WiFi-nettet så skal det være en funksjon i innstillingene på tv-en som gjør at du kan koble til WiFi. Vi anbefaler alltid å koble til tv på nettet med en internettkabel av typen CAT6 eller nyere. Da får du den mest stabile tv-opplevelsen 😊 Dersom du er usikker på hvordan du kobler din tv-modell til WiFi anbefaler jeg å ta kontakt med produsenten av tv-en, slik at de kan hjelpe deg med akkurat din spesifikke tv-modell. Du finner også litt informasjon på hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/wifi/koble-til-wifi-p%C3%A5-1-2-3 Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Avtalebrudd. Ingenting stemte med lovet avtale. Feil i leveransen varer kom som ikke var avtalen
Hei Svein, Dette høres slettes ikke bra ut! 🫣 Jeg har dessverre ikke mulighet til å se detaljer om kundeforholdet ditt eller historikk knyttet til deg her jeg sitter, men jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice med problemstillingen din. Du når oss via MinSide på web eller app, og vil der møte på en av våre dyktige konsulenter på kundeservice som mer enn gjerne hjelper deg å rette opp i det som du mener ikke er som avtalt. Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss så langt, men dette er jeg helt sikker på kommer til å løse seg helt fint til slutt ☺️ Takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne tilbakemeldingen til oss. Som kunde skal du alltid føle deg trygg på at du får nøyaktig det som er avtalt, og når dette mot formodning ikke er tilfellet er det svært verdifullt for oss å høre om det. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Christian NextGenTel
Internet OK TV Telenors betjening var vesentlig bedre
Hei, Lars G Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Fint å høre din opplevelse hos oss, vi setter pris på at du tar deg tiden 🤗 Ønsker deg en fin dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Bra. Men vært litt ustabilt, vet ikke hva det kommer av. Bra med TP basestasjon, siden jeg har mesh fra TP fra før.
Hei, Knut Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å se du er fornøyd, men den ustabiliteten må vi få gjort noe med! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på hva det kan komme av 😊 Gi oss en lyd på Chat via MinSide eller telefon 98707979 når du får tid, så ser vi på saken! Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Tipp, topp. Enkelt og greit. Fungerer som det skal.
Hei, Jan K Gøy å se omtalen du legger igjen om oss her på Bytt.no, sikkelig stas med 5-stjerner på alle kategoriene🤩 Kjekt å høre at alt fungerer som det skal, og skulle du ha noen spørsmål er det bare å gi oss en lyd! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en strålende helg💚 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har ikke opplevelser som trekker hverken opp eller ned.
Hei, Me Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi skulle jo gjerne ha visst oppskriften på å gjøre alle våre kunder fornøyd, men ofte er det jo sånn med internett at man ikke har sterk formening om man er fornøyd eller ikke før det eventuelt ikke fungerer som det skal 😅 Jeg håper du gir oss en lyd hvis du lurer på noe rundt ditt abonnement, så står vi klar til å hjelpe så godt vi kan! Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fikk beskjed om at ruteren hadde rekkevidde på 45 m, men den når ikke ned i kjelleren engang. Skulle være mye bedre enn telenor sin, men akkurat samme greien😳 Ellers funker det greit, men 100/100 er litt for dårlig hastighet.... Det var det de mente var nok
Hei, Royarne H Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Jeg kan ikke se noen detaljer om hvilket utstyr du har fått fra oss, jeg anbefaler at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe deg med både WiFi og hastighet 🤩 Du får tak i oss på enten innlogget på Chat via MinSide eller på telefonnummer 98707979. Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel