NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk dyr faktura uten beskjed. Dårlig Internett dekning. Ringte kundeservice 6-7 ganger før der var fikset.
Hei Axel. Først og fremst er det godt at det er løst nå. Vi måler oss selv ved hvor mange henvendelser vi klarer å løse i første omgang, og her har vi dessverre ikke vært gode nok. Jeg håper at du får alt løst ved første henvendelse neste gang - dersom det skulle være noe og minner om at du enkelt kan administrere og ta kontakt med oss gjennom MinSide-appen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Raske og flinke til og montere. Overasket over at det ikke er fullt nett fra start, men at det tar 10 dager før det stabiliserer seg. Håper hastigheten bedrer seg mye, er på 1,2 Mbps i dag.
Vi opplever at nettet er veldig tregt - til tider. Spes når mer enn en bruker nettet.
Kundeservice svarte raske og var veldig behjelpelig med å finne løsninger slik at alt fungerte.
Prisen for internett til pc var brukbar. Vet ennå ikke hva slags bredbånd jeg blir tildelt.
Hyggelig og kyndig kundebehandling og hjelp. Vi er generelt sett veldig fornøyde med NextGenTel og kan anbefale dette selskapet på det varmeste.
Alt for lang ventetid før mann kommer i kontakt med dere
Hei Thorbjørn. Det er ikke til å legge skjul på at vi i perioder har hatt lang ventetid, men dette har vi jobbet mye med og i 2020 har den gjennomsnittlige svartiden vært langt under 5 minutter. Du kan i tillegg nå oss raskt på chat, eller gjennom kontaktskjema i MinSide-appen. Hilsen Samuel i NextGenTel