NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for lang ventetid før mann kommer i kontakt med dere
Hei Thorbjørn. Det er ikke til å legge skjul på at vi i perioder har hatt lang ventetid, men dette har vi jobbet mye med og i 2020 har den gjennomsnittlige svartiden vært langt under 5 minutter. Du kan i tillegg nå oss raskt på chat, eller gjennom kontaktskjema i MinSide-appen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Gode hjelpere når jeg ber om assistanse. NextGenTel ringte flere ganger for å følge opp saken. Positivt.
TV hakker og opptak funker dårlig. Rekkevidde på Wi-Fi ikke som lovet, uklart bilde til tider.
Hei Frode. Slik skal det ikke være og vi ønsker å gjøre noe med problemet. Send oss gjerne en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg. Hilsen Samuel i NextGenTel
Stabil og sikker. Veldig god service. Er veldig fornøyd med servicen.
Ringte for å få et godt tilbud. God teknikk. Alt er bra. Er fornøyd.
Super support i dag! Klare og gode svar. Det er noen mangler i forhold til Telenor, men veies opp mot pris og support!
Gjennom de siste tre årene har jeg opplevd lite feil ved bredbåndet fra NextGenTel. Kundeservicen er hyggelig og responderer raskt. Ikke minst er de samstemte i motsetning til andre leverandører jeg har vært borti.