NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De svindel folk med binding tid og med brev som ikke er mulig å svare.
Dårlig kundeservice, må vente en time på samtale. Ustabilt Angrer som en hund.
Visste at kundeservice stengte kl 21 på hverdager og slo nummeret til Nextgentel kl 2035, da kl ble 2115, og alt jeg hørte i den andre enden var "vi har stor trafikk", la jeg på røret! Så var det stengt! Vi har vært uten internett i snart ett døgn og jeg stod i 50 minutter i kø uten å få hjelp! Utrolig utrolig dårlig, dårlig er en stor underdrivelse!! Skam dere!
Det er perioder der jeg mister nettet opptil flere ganger i uken, til tider flere ganger om dagen. Hastigheten ligger jevnt over rundt halvparten av avtalt hastighet. Må resette ruteren for å få den hastigheten jeg betaler for, men det tar ikke lenger enn 1-2 uker før hastigheten synker igjen. Eneste positive jeg har å si om Nextgentel bredbånd er at kundeservicen kan være hyggelige og hjelpsomme.
Jeg kunne skrevet enn laang avhandling om min erfaring med nextgentel kundeservice? Men det er så dårlig at jeg faktisk ikke klarer å beskrive det godt nok. Her er det kundebehandlere som har kun ett mål, heve lønn... Vær dessuten obs på deres fantastiske oppsigelsestid.
Lover gull og grønne skoger når du bestiller og så blir du satt over til Kundeservice uten svar.
Opplever svært varierende hastighet, i 80% av tiden langt under 20 Mbit/s som skulle være maks hastighet (ADSL+ 20/1). De lover nok bare noe mellom 10-20, men vanligvis ligger vi et godt stykke under 10 MBit/s.