NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke i nærheten av det jeg ble lovet. Tar meg 2 minutter å laste inn en side
Hei Daniel. Det skal ikke ta 2 minutter å laste inn en nettside. Jeg håper du tar kontakt med oss så skal vi sjekke opp i saken, om ønskelig kan du sende en epost med dine kundedetaljer til [email protected] så sjekker jeg opp i saken. Hilsen Samuel i NextGenTel
Dårlig service og treg hastighet. Saker blir ikke løst fortløpende. Må purre flere ganger.
Jeg har nettopp oppgradert hastigheten og har siden vært bortreist, så jeg har ikke så mye erfaring med det ennå. Men det var ikke noe internett i dag da jeg kom hjem fra ferie. Løst enkelt og greit.
Får først tilsendt gammelt utstyr, og den ruteren vi får låne var ikke i orden på oppkoblingsdagen den 15.02.2020. Ringer kundebehandler førstkommende virkedag hvor kundebehandler bestiller «ny» ruter som virker slik den er ment å virke. Synes generelt norge er dårlig på internett, vi sliter med gammel kobberwire, og må nok det i noen år fremover. Leser at 5G nett er på vei, så får/må »vente å se» hva som blir fremtidige løsning. Det som trekker ned helhetsinntrykket er en epost som truer med erstatningskrav på gammelt ødelagt utstyr jeg får tilsendt som ny kunde for at jeg ikke har returnert den ødelagte ruteren fort nok. (Det er ikke snakk om lang tid) Dette er dårlig kundebehandling ut fra mitt syn.
Hei Morgan. Jeg er enig i at den automatiske kundekommunikasjonen ikke er god nok, og dette jobber vi med å forbedre. Det er ikke god kundebehandling å informere om erstatningskrav av den gamle ruteren kort tid etter du mottar en ny og dette er heller ikke noe vi skal være assosiert med. Om få måneder vil en slik kundekommunikasjon være historie til fordel for en som setter kunde i fokus. Vedrørende kobbernettet så er det vedtatt at dette legges ned innen 2023 til fordel for fiber for de fleste, eller fast trådløst internett over 4G eller 5G når dette kommer. Uansett hvilket alternativ som blir aktuelt for deg kan jeg si sikkert at det ikke er lenge igjen til du ikke lengre er tilknyttet kobbernettet. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten fra oss fremover og velger oss på fiber eller fast trådløst internett når den tid kommer. Hilsen Samuel i NextGenTel
Ved feil på linjene bør berørte kunder få beskjed om feil og estimert rettetid.
Kjempe bra service, veldig service innstilt personal.
Jeg har vert kunde i mange år, og syns at NextGenTel er gode på bredbånd, har sjelden hatt noe problemer med nettet.