NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med bredbåndet når det fungerer, men det har vært perioder der det ikke har fungert godt. Har måttet bytte defekt ruter 2 ganger siste året. Men nå synes alt å fungere fint.
Har nettopp fått aktivert bredbåndet etter overføring fra Telenor. Ting fungerte helt perfekt med en gang. Trengte heller ikke bytte router om jeg ikke ønsker det.
God service og vennlige kundebehandlere. Vil anbefale til kollegaer og venner
Ringte for å avslutte abonnement. Traff på en blid hyggelig dame som hjalp til. Samtalen var over i løpet av minutter.
Fungerer bra og god info når man kontakter kundeservice.
Ok fiber hastighet(kablet) til grei pris, under middels wifi, lite brukervennlig tv-ruter, og håpløs kundeoppfølging mtp faktura og oppfølging av endringer i abonnementet.
Kunne selvsagt tenkt meg bedre Internett her jeg bor, men det er ikke Nextgentel sin feil i det heletatt da det er telenor som eier linjen. Flyttet inn der jeg bor nå for snart 7mnd siden, og den eneste nedetiden jeg har hatt på nettet har vært direkte relatert til strømbrudd. Når jeg flyttet inn tok det litt tid før jeg fikk koblet meg på nett, selv om jeg sa fra i god tid. Dog er dette montørselskapets skyld, og nok en gang ikke Nextgentel sin. Så alt i alt kjempe fornøyd.