NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok fiber hastighet(kablet) til grei pris, under middels wifi, lite brukervennlig tv-ruter, og håpløs kundeoppfølging mtp faktura og oppfølging av endringer i abonnementet.
Kunne selvsagt tenkt meg bedre Internett her jeg bor, men det er ikke Nextgentel sin feil i det heletatt da det er telenor som eier linjen. Flyttet inn der jeg bor nå for snart 7mnd siden, og den eneste nedetiden jeg har hatt på nettet har vært direkte relatert til strømbrudd. Når jeg flyttet inn tok det litt tid før jeg fikk koblet meg på nett, selv om jeg sa fra i god tid. Dog er dette montørselskapets skyld, og nok en gang ikke Nextgentel sin. Så alt i alt kjempe fornøyd.
Oppetiden er meget god og stabil. Jeg opplever ingen ting som er dårlig.
Bytter til dere fra Telenor. Har hatt dere tidligere og var fornøyd da.
Stabilt nettverk, god kundeservice. Følger opp avtaler. Er løsningsorienterte.
Ikke i nærheten av det jeg ble lovet. Tar meg 2 minutter å laste inn en side
Hei Daniel. Det skal ikke ta 2 minutter å laste inn en nettside. Jeg håper du tar kontakt med oss så skal vi sjekke opp i saken, om ønskelig kan du sende en epost med dine kundedetaljer til [email protected] så sjekker jeg opp i saken. Hilsen Samuel i NextGenTel
Dårlig service og treg hastighet. Saker blir ikke løst fortløpende. Må purre flere ganger.