NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte 300/300 fiber bredbånd. Ble installert den dagen de sa og hastighets prøver vis de leverer det de lover på wifi Kan anbefales
Hei Per! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig kjekt å høre at du opplever hastigheten som god på Fiber 300, og at WiFi-utstyret fungerer godt 😊 Dersom det er noe du lurer på, eller trenger hjelp til, er vi tilgjengelig på 987 07 979 eller på MinSide. Hilsen Martin, NextGenTel
Jeg hadde problemer med oppsettet første gang og fikk kontakt i chatten men fikk ikke løst problemet med det. Fikk satt opp nettet enkelt og greit me det ramler ut. Vart til slutt oppringt av en hyggelig mann som fikk ordnet at eg kom på nett men det måtte sendes ny boks. Han skulle følge med på forsendelsen og ringe meg når jeg mottok det. Det skjedde ikke og jeg fikk igjen problemer med oppsettet som jeg fulgte til punkt og prikke. Fikk kontakt med kundeservice på chat men ingen kunne ringe meg. Det er veldig tungvindt å chatte via mobildata fordi wifi ikke fungerer så må man sette på wifi for å sette opp. Telefonen hadde veeeldig lang ventetid så det var helt håpløst. Han på chat fikk til slutt fjernordna noe med boksen og etter 2 timer innsats var nettet oppe. Pluss de 2 timene det tok ved første boks. Fins ikke mye som er mer tungvindt og irriterende enn dette. Så mitt første inntrykk av å være kunde er svært dårlig. Det eneste som gjør at jeg ikke sier opp og byttet til noe annet med en gang er at jeg ikke orker å sette opp noe nytt med det første.
Hei Randi! Takk for at du deler opplevelsen din med oss her på Bytt.no! Jeg må beklage at du har blitt lovet å bli oppringt når du fikk utstyret, uten at det skjedde. Det er ikke godt nok, og jeg tar tilbakemeldingen videre til kundesenteret vårt. Når vi avtaler å ringe deg skal du selvfølgelig bli ringt! I sommer har vi hatt lengre ventetid enn normalt på grunn av både ferieavvikling og sykdom. Det er vi lei oss for, og vi jobber konkret med å forbedre oss på dette, slik at vi kan hjelpe alle raskt! Jeg håper at WiFi-utstyret fungerer godt nå! Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med er vi tilgjengelig på 987 07 979, via MinSide, eller på Facebook-siden vår for å hjelpe deg 😊 Hilsen Martin, NextGenTel
Mulig det er jeg som ikke har greie på dette. Vi fikk tilsendt 2 forsterkere og ingen ruter. Ringte å prata med dere, så skulle dere sende. Gikk å venta i flere dager før jeg tok kontakt. Da hadde dere glemt å sende. Har fått den nå, men har ikke klart å sette opp. Får bare feil passord. Nå har jeg fått mld fra Telenor om at jeg har brukt mine gb på mobilen. (Har delt internett for se tv. ) Fakturaen fra dere har kommer da… Angrer på hele byttinga. Ikke så smidig som dere skal ha det til..
Hei Nina! Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss her via Bytt.no! Nå kjenner jeg ikke helt til hva du mener med forsterkere, men det er selvfølgelig viktig at WiFi-utstyret fungerer. Derfor har vi TP-Links Deco-system med én eller flere WiFi-bokser som fungerer sømløst, og skal være enkelt å sette opp med Deco-appen. At det tok tid før du fikk nytt utstyr er ikke godt nok av oss, og der må jeg bare legge meg paddeflat på vegne av alle her hos oss. Helt generelt så kommer fakturaen fra oss etter at vi har fått en ferdigmelding på at internettlinjen skal være oppe og gå. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg med å koble til det nye WiFi-utstyret! Jeg vil veldig gjerne at du tar kontakt med oss på 98707979, MinSide eller via Facebook slik at vi kan få hjulpet deg med å koble på WiFi 🤗 Ha en flott tirsdag, og takk for at du velger prispresseren på internett! Hilsen Martin, NextGenTel
Mange kanaler og enkelt utstyr å montere og tar nesten ingen plass.
Hei Yngvar! Takk for at du gir oss din tilbakemelding 😊 Jeg får en skikkelig godfølelse når jeg leser at du er fornøyd med enkel montering av utstyr! Hver dag jobber vi med å gjøre internett enkelt for deg, og alle våre kunder, så jeg setter stor pris på at du opplever det som enkelt å komme i gang. Siden du nevner kanaler vil jeg anta at du har RiksTV via internett fra oss, så da må jeg selvfølgelig dele litt av rosen med vår gode samarbeidspartner også. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, til internettabonnementet ditt. Ha en nydelig tirsdag! 🤩 Hilsen Martin, NextGenTel
Startet med 3-4 dager med oppstartsproblemer. Ustabilt nett og wifi ramlet ut til stadighet. Stabilt nå, men virker ikke like kjapt som telenor som jeg hadde før.
Hei Marius! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding 🤗 Oppstartsproblemer og ustabil WiFi er ikke en kombinasjon vi er så veldig fan av. Her må vi få funnet ut av hva som kan være årsaken, slik at vi kan få til en løsning på problemet. Ta gjerne kontakt med oss på 98707979, via chat på MinSide eller Facebook - så skal vi finne ut av dette sammen 😊 Ha en flott tirsdag! Hilsen Martin, NextGenTel
Etter mottak av ny router ble det mye irritasjon. Den virket ikke. Tok kontakt med support og de sendte en helt annen superraskt. Den virker og nå har jeg bra nettverk hjemme. Fikk og redusert faktura👍
Hei Hanne! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med supporten fra kundeservice hos oss, og at du nå har fått WiFi-utstyr som fungerer godt hjemme hos deg💓 Gi oss en lyd om det skulle være noe du trenger hjelp til, eller lurer på. Takk for at du velger prispresseren på internett. Ha en nydelig tirsdag 😃 Hilsen Martin, NextGenTel
Måtte bytte ruter og strømmeboks pga ikke i samsvar med løftene til selger. Trådløse nettverket fungerer IKkE. Lang ventetid på telefon.
Hei Oddvar, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt å høre at det du blei forespeilet ikke samsvarte med det vi leverte - det er ikke sånn det skal være! Håper det er rettet opp i med det nye utstyret du skriver at du har fått byttet til. Hvis du fortsatt opplever problemer med det trådløse nettet så håper jeg du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med å få optimalisert det så godt vi kan. Vi vet at det til tider kan være for lang ventetid på telefonen, noe som vi alltid jobber med å forbedre. Men jeg kan tipse deg om å ta kontakt på chat hvis du opplever kø på telefon, der får du raskt hjelp av en dyktig kollega! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel