Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Betale for returninger av router og dårlig kundebehandling

Omtale av  Mikal

Etter dårlig hastighet bestemte jeg meg for å bytte leverandør. Nextgentels svar var at jeg måtte betale for retur av utstyr etter at jeg hadde vært kunde i to år. Da jeg prøvde ringe kundeservice var det sinnsykt lang ventetid. Da jeg endelig kom gjennom, fikk jeg beskjed om å gå inn på nextgentel.no å bestille returslipp - noe jeg måtte betale for. Etter at jeg har betalt dem 7000 kroner året over to år, burde sjefen kommet på døra å hentet routeren personlig. Hele selskapet og deres tjenester frarådes på det sterkeste!

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 12:58

Hei, Mikal! Takk for at du har vært kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Vi sette pris på tilbakemeldingen din. Veldig kjedelig å høre at du har opplevd dårlig hastighet på fiberen fra oss. Jeg kjenner ikke til den tekniske årsaken, men når du opplever dårlig hastighet på fiber er det vanligvis en sammenheng med WiFi. Det stemmer at du må betale for retur av leieutstyr hos oss. Det gjelder uavhengig av hvor lenge du har vært kunde hos oss, men vi tar alltid lavest mulig pris på retur av utstyr, akkurat slik som vi presser prisen på det du betaler for fiberabonnementet. Jeg håper at du har funnet en leverandør du er fornøyd med, og takker igjen for omtalen din 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Kristian

Fikk bredbånd i mars har fungert utmerket gikk greit å innstalere bare velstand

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 15:39

Hei, Kristian! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Når alt er bare velstand kan det vell knapt bli bedre! Vi skal fortsette med å gjøre internett så enkelt, og rimelig, som mulig hver dag fremover 🤩 Ha en kjempefin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Virker som en bra leverandør.

Omtale av  Alf

Oppkobling virket etter noen minutter og har hittil virket som det skal.

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 15:18

Hei, Alf! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 🤗 Veldig kjekt å se at alt gikk fint med oppkoblingen og at du er fornøyd med hastigheten du har på fiberabonnementet fra oss. Vi jobber hver eneste dag for å gjøre internettavtalen din så enkel, og rimelig, som mulig. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin mandag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Noe å tenke på for selskapet ?

Omtale av  Terje A

Virket bra tilslutt, men dårlig at dere ikke har folk til å rykke ut å hjelpe gamle pensjonister !!

Svar fra NextGenTel
03.05.2024 15:15

Hei Terje, Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel 🤩 Det er svært gledelig å høre at alt funker som det skal hos deg, og så tar vi selvfølgelig med oss tilbakemeldingen din når det kommer til bistand. Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en vurdering og noen ord, og så ønsker jeg deg en riktig god helg ☺️ Mvh Christian NextGenTel

Godt bredbånd

Omtale av  Øyvind N

Fungerer som det skal! Har pr nå ikke opplevd noen problemer

Svar fra NextGenTel
03.05.2024 15:18

Hei Øyvind! Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Ekstremt gledelig å høre at alt funker som det skal og at din opplevelse har vært så god. Det er det vi jobber for hver eneste dag! Jeg ønsker deg en riktig fin helg, og håper du har strålende ☀️ sånn som vi har her i Bergen nå. Mvh Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

VIRKE BRA

Omtale av  Paal

foreløpig virker det bra endel dårlige signalet ut i huset visse perioder.Ruteren er oppdater i går TP.

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 12:50

Hei, Paal! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din mening her på Bytt.no 😊 Flott å se at nettet fungerer bra hos deg, men jeg vil gjerne at det fungerer perfekt! Dersom du opplever problemer med dekning i deler av huset så kan det virke som at du trenger flere WiFi-bokser. Er boligen på over 100 kvadratmeter for eksempel så bør du nok ha minst to WiFi-bokser fra TP-Link. Fysiske hindringer for signalet som tyngre materiale i vegger og tak er også noe som påvirker hvor mange bokser du trenger. Akkurat hvor mange bokser du trenger kan vi hjelpe deg med å finne ut av. Ring oss på telefon 987 07 979 eller bruk MinSide-chatten, så finner vi en god løsning 😊 PS: Du finner også mange gode tips for WiFi-dekning her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Takk igjen for at du er kunde hos NextGenTel! Ha en nydelig mandag 💚 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Fornøyd!

Omtale av  Karsten B

Litt utfordring å få satt opp ruter, men da årsaken til problemet var avdekket, gikk det veldig greit! Enkel og oversiktlig app for å styre ruteren.

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 12:46

Hei, Karsten! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert å høre at du er fornøyd med appen til WiFi-utstyret og kundeservicen vår! Det er viktig for oss, og det er akkurat det vi går på jobb for hver eneste dag 😊 Når det kommer til problemet du opplevde med å få satt opp WiFi-boksen så vil jeg gjerne vite hva som var årsaken, slik at vi kan bli bedre 👏 Dersom du kan bruke noen få minutter på å sende meg en mail til [email protected] med en kort forklaring så hadde det vært fantastisk 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en flott mandag 😃 Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR