NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppkobling virket etter noen minutter og har hittil virket som det skal.
Hei, Alf! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 🤗 Veldig kjekt å se at alt gikk fint med oppkoblingen og at du er fornøyd med hastigheten du har på fiberabonnementet fra oss. Vi jobber hver eneste dag for å gjøre internettavtalen din så enkel, og rimelig, som mulig. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin mandag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Virket bra tilslutt, men dårlig at dere ikke har folk til å rykke ut å hjelpe gamle pensjonister !!
Hei Terje, Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel 🤩 Det er svært gledelig å høre at alt funker som det skal hos deg, og så tar vi selvfølgelig med oss tilbakemeldingen din når det kommer til bistand. Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en vurdering og noen ord, og så ønsker jeg deg en riktig god helg ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Fungerer som det skal! Har pr nå ikke opplevd noen problemer
Hei Øyvind! Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Ekstremt gledelig å høre at alt funker som det skal og at din opplevelse har vært så god. Det er det vi jobber for hver eneste dag! Jeg ønsker deg en riktig fin helg, og håper du har strålende ☀️ sånn som vi har her i Bergen nå. Mvh Christian NextGenTel
foreløpig virker det bra endel dårlige signalet ut i huset visse perioder.Ruteren er oppdater i går TP.
Hei, Paal! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din mening her på Bytt.no 😊 Flott å se at nettet fungerer bra hos deg, men jeg vil gjerne at det fungerer perfekt! Dersom du opplever problemer med dekning i deler av huset så kan det virke som at du trenger flere WiFi-bokser. Er boligen på over 100 kvadratmeter for eksempel så bør du nok ha minst to WiFi-bokser fra TP-Link. Fysiske hindringer for signalet som tyngre materiale i vegger og tak er også noe som påvirker hvor mange bokser du trenger. Akkurat hvor mange bokser du trenger kan vi hjelpe deg med å finne ut av. Ring oss på telefon 987 07 979 eller bruk MinSide-chatten, så finner vi en god løsning 😊 PS: Du finner også mange gode tips for WiFi-dekning her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Takk igjen for at du er kunde hos NextGenTel! Ha en nydelig mandag 💚 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Litt utfordring å få satt opp ruter, men da årsaken til problemet var avdekket, gikk det veldig greit! Enkel og oversiktlig app for å styre ruteren.
Hei, Karsten! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert å høre at du er fornøyd med appen til WiFi-utstyret og kundeservicen vår! Det er viktig for oss, og det er akkurat det vi går på jobb for hver eneste dag 😊 Når det kommer til problemet du opplevde med å få satt opp WiFi-boksen så vil jeg gjerne vite hva som var årsaken, slik at vi kan bli bedre 👏 Dersom du kan bruke noen få minutter på å sende meg en mail til [email protected] med en kort forklaring så hadde det vært fantastisk 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en flott mandag 😃 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Mye hakking på nette. Mye hennvendelser til kundeservice. Vanskelig å nå kundeservice
Hei, Håkon! Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at du opplever hakking på nettet. Nettet skal jo som oftest bare fungere, og det vi ønsker aller mest er at WiFi flyter knirkefritt hjemme hos deg. Hakking på WiFi er som oftest på grunn av fysiske hindringer og/eller for stort område som skal dekkes av for få bokser. Jeg får ikke sett mer enn at du har fiber fra oss, men for at vi skal finne ut av årsaken til hakkingen må vi nok snakke med deg når du er hjemme med WiFi-utstyret. Du kan nå oss på 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Begge deler er åpent fra 08 til 18 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og jeg håper at vi hører fra deg slik at vi finner en løsning på hakkingen 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Mindre og mindre hastighet 😞 Begynnelse var 8 år siden 20-22 Mbps Idag er bare 15 Mbps. Ukentlig må starte nytt routeren (ikke router problem) det er ny. Nesten daglig må optimaliserer 😞
Hei, Andrea! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Jeg ser at du har internett på ADSL-bredbånd. Det er en teknologi som skal fases ut de neste årene. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi sjekke om vi kan levere internett til deg på en nyere teknologi som gir bedre hastighet tilpasset det du bruker internett til 😊 Takk igjen for at du er kunde hos NextGenTel, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel