NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
foreløpig virker det bra endel dårlige signalet ut i huset visse perioder.Ruteren er oppdater i går TP.
Hei, Paal! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din mening her på Bytt.no 😊 Flott å se at nettet fungerer bra hos deg, men jeg vil gjerne at det fungerer perfekt! Dersom du opplever problemer med dekning i deler av huset så kan det virke som at du trenger flere WiFi-bokser. Er boligen på over 100 kvadratmeter for eksempel så bør du nok ha minst to WiFi-bokser fra TP-Link. Fysiske hindringer for signalet som tyngre materiale i vegger og tak er også noe som påvirker hvor mange bokser du trenger. Akkurat hvor mange bokser du trenger kan vi hjelpe deg med å finne ut av. Ring oss på telefon 987 07 979 eller bruk MinSide-chatten, så finner vi en god løsning 😊 PS: Du finner også mange gode tips for WiFi-dekning her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Takk igjen for at du er kunde hos NextGenTel! Ha en nydelig mandag 💚 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Litt utfordring å få satt opp ruter, men da årsaken til problemet var avdekket, gikk det veldig greit! Enkel og oversiktlig app for å styre ruteren.
Hei, Karsten! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert å høre at du er fornøyd med appen til WiFi-utstyret og kundeservicen vår! Det er viktig for oss, og det er akkurat det vi går på jobb for hver eneste dag 😊 Når det kommer til problemet du opplevde med å få satt opp WiFi-boksen så vil jeg gjerne vite hva som var årsaken, slik at vi kan bli bedre 👏 Dersom du kan bruke noen få minutter på å sende meg en mail til [email protected] med en kort forklaring så hadde det vært fantastisk 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en flott mandag 😃 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Mye hakking på nette. Mye hennvendelser til kundeservice. Vanskelig å nå kundeservice
Hei, Håkon! Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at du opplever hakking på nettet. Nettet skal jo som oftest bare fungere, og det vi ønsker aller mest er at WiFi flyter knirkefritt hjemme hos deg. Hakking på WiFi er som oftest på grunn av fysiske hindringer og/eller for stort område som skal dekkes av for få bokser. Jeg får ikke sett mer enn at du har fiber fra oss, men for at vi skal finne ut av årsaken til hakkingen må vi nok snakke med deg når du er hjemme med WiFi-utstyret. Du kan nå oss på 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Begge deler er åpent fra 08 til 18 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og jeg håper at vi hører fra deg slik at vi finner en løsning på hakkingen 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Mindre og mindre hastighet 😞 Begynnelse var 8 år siden 20-22 Mbps Idag er bare 15 Mbps. Ukentlig må starte nytt routeren (ikke router problem) det er ny. Nesten daglig må optimaliserer 😞
Hei, Andrea! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Jeg ser at du har internett på ADSL-bredbånd. Det er en teknologi som skal fases ut de neste årene. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi sjekke om vi kan levere internett til deg på en nyere teknologi som gir bedre hastighet tilpasset det du bruker internett til 😊 Takk igjen for at du er kunde hos NextGenTel, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Levert som avtalt. Veldig god informasjon underveis.
Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din 💚 Veldig fint å lese at du er fornøyd med servicen vår og ikke minst informasjonen vi har sendt til deg. Det varmer kundehjertet mitt 😊 Vi går på jobb hver dag for at du skal få en så enkel og god opplevelse med internettabonnementet ditt. Jeg ønsker deg en superfin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Vi venter på Internett forsterker. Vi har bestilt fra dere. Nå har vi litt dårlig nett. Håper det blir bedre med forsterker.
Hei, Odd! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Jeg krysser fingrene for at opplevelsen din blir bedre med én ekstra WiFi-boks. Det er nemlig få ting som gir sjelero som et godt WiFi-nett der ting flyter. Derfor er vi glade for å tilby WiFi-utstyr fra kjente produsenter med lang fartstid innenfor god WiFi. Jeg håper at boks nummer to har komt frem til deg! Dersom det ikke har skjedd så vil jeg gjerne at du gir oss en lyd enten på telefon 987 07 979, eller MinSide-chatten 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Det er alltid noe galt.. nettet er dårligere enn oppgitt og det er alltid noe problemer med å få det til å være som det snam
Hei, Emilie! Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det gjør vondt i hjertet når jeg hører at du opplever problemer med fiberabonnementet ditt hos oss. Jeg kjenner ikke til hva som er problemet, men jeg har stor tro på at vi skal kunne finne ut hva som er feik, og deretter en god løsning på feilen 😊 Jeg håper at du kan ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Da kan vi, sammen med deg, finne ut hva som gjør at nettet ikke fungerer helt som det skal. Jeg ønsker deg en flott mandag, og håper at vi hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel