NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger lurte meg og når jeg ba om å få mine krav skriftlig var de ikke i nærheten av nok utfyllende. Kundeservice på telefon i etterkant er bra. WiFi er dårlig hos oss. den faller ut hele tiden, selv om vi er ekstra wifi bokser.
Hei Lars! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no, og hjelper oss til å bli bedre 😊 Det er synd å se at du opplever å ha blitt lurt av selger fra oss. Det er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve det å bestille internett fra oss. Dersom du ikke opplever at tilbudet skriftlig var utfyllende nok, så må jeg beklage for det. Det er likevell hyggelig å høre at du har opplevd kundeservicen hos oss som god når du har tatt kontakt 🤗 Dersom du opplever problemer med WiFi-en hjemme så må vi få tatt en kikk på hva som kan være årsaken til det. Jeg kjenner ikke til hvilket WiFi-utstyr du har, men du kan kontakte oss for rådgivning og hjelp på telefon 987 07 979, eller bruke MinSide for å chatte med oss. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
Foreløpig har jeg bare gode erfaringer med både WiFi og tv
Hei Ivar! Takk for at du legger igjen en omtale av oss her på Bytt.no. Det hjelper oss å bli bedre 😊 Det er flott å høre at du har gode erfaringer med WiFi på fiberen, og TV-løsningen. Vi skal være en enkel internettleverandør, og derfor er vi opptatt av at avtalen fra oss også er enkel. Det samme gjelder for samarbeidspartneren vår RiksTV. Dersom du har noen forslag til steder vi kan forbedre oss på setter jeg stor pris på om du tar kontakt med oss via telefon 987 07 979, eller sender inn en sak på MinSide eller i appen. Ha en kjempefin fredag! Martin NextGenTel
Anbefaler ikke å bytte da en ikke får hjelp. App fungerer også dårlig. Så fikk jeg først en regning på 1400kr, 3 dager etter en på 600!!
Hei Trond! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no. Det hjelper oss til å bli bedre! ⭐ Det er kjedelig å høre at du opplever å ikke få hjelp, og at appen vår fungerer dårlig for deg. Jeg kjenner ikke til saken din, men kundeservice hos oss er tilgjengelig både via MinSide på nett, og via appen dersom du vil chatte eller sende inn en sak. Vi har også kort ventetid på telefon 987 07 979 dersom du heller vil ringe oss. Vi ønsker veldig gjerne at vi finner en løsning på utfordringene du har hatt med å bytte til oss, og at vi kan finne ut hva som er årsaken til de to fakturaene. Håper at vi hører fra deg slik at vi finner en god løsning! Ha en flott torsdag 😊 Martin NextGenTel
Har allerede falt ut to ganger på 10-20min men bra når den er inne 😊
Hei Roar! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at du er fornøyd med både kundeservice og opplevd hastighet på internettabonnementet fra oss. Som prispresser er vårt mål at du skal oppleve samme kvaliteten som hos de andre internettleverandørene, bare til en bedre pris 🤗 Når det kommer til ustabiliteten du nevner så bør vi jo få tatt en kikk på hva som kan være grunnen til at det faller ut. Jeg kjenner ikke til abonnementet ditt konkret, men det kan høres ut som at det er et WiFi-problem som gjør at nettet faller ut. Jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss dersom problemet fortsetter, slik at vi kan finne en god og permanent løsning! 😊 Vi er tilgjengelig på telefon 987 07 979, eller på MinSide på nett og MinSide-appen dersom du heller vil chatte med oss. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Martin NextGenTel
Bestilte NextGenTel fiber. Like god kvalitet på fiberen som Telenor og ypperlig wifi-opplevelse
Hei Hans! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både fiberkvaliteten, og WiFi-opplevelsen! 🤗 Vi leverer fiber med 100 % Telenor-dekning så det skal være akkurat lik kvalitet som hos Telenor. Forskjellen er som du skriver - like bra, bare billigere. Vi er glad for at du har blitt kunde hos oss, og håper at du blir like fornøyd med internett fra oss fremover 🎉 Ha en flott torsdag! Martin NextGenTel
Fiberen oppleves stabil, og med god kvalitet. For meg som sitter endel på Teams, merker jeg ingen hakking og ustabilitet på skjermen.
Hei Per! Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så flott å høre at du opplever fiberen som stabil og med god kvalitet. Nettet skal jo funke når du trenger det, så derfor er vi veldig stolt over å være den eneste leverandøren i Norge som leverer internett på både Telenors fibernett, og Telias 4G- og 5G-nett. Hos oss får du samme kvaliteten, bare billigere 🥳 Jeg setter pris på at du er kunde hos oss! Dersom du mot formodning skulle møte på noen problemer så kan du alltid kontakte oss på telefon 987 07 979, eller gå til nextgentel.no/kontakt. Ha en strålende torsdag! Martin NextGenTel
Bestilte nett juli, de prøvde og koble det opp hele to ganger men det klarte det ikke noen av gangene. Endte med jeg sa opp hele avtalen. Makan for en gjeng med amatører.
Hei Lars! Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding av opplevelsen din her på Bytt.no. Det setter vi stor pris på! 🙌 Det er veldig kjedelig å høre at du hadde en dårlig opplevelse når du skulle bestille internett over fiber fra oss i sommer, og at det ikke gikk helt som planlagt. Jeg kjenner ikke til detaljene i bestillingen din, men vi jobber hele tiden for å gjøre bestillings- og leveringsprosess så enkel som mulig. Her virker det tydelig som at vi har bommet med å gjøre akkurat det. Da skal jeg selvfølgelig strekke hendene i været, og beklage for den opplevelsen du hadde. Jeg håper allikevel at du har funnet deg en internettleverandør som fungerer fint nå i dag, og at du er fornøyd. Jeg ønsker deg en flott mandag! 😊 Martin NextGenTel