NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp av kundebehandler, skulle bare høre om pris.
Aldri velg NextGenTel! De utsetter oppkobling flere dager i slengen opp til flere ganger og gjør absolutt ingenting for å hjelpe eller rette opp i egne feil.
Meget dårlig oppfølging av Nextgentel. Har vært abonnent i mange år og betaler ca 1250,- totalt per mnd. Så får jeg fakturaer pålydende 6700,- for abonnement i tillegg til månedlig faktura pålydende 2200,- I denne ligger det påslag på over 850 kroner for mistet utstyr i 2014? Har kontaktet de gjentatte ganger, men ingenting hjelper. Nå får jeg stengevarsel for ikke betalt fakturaer. Dette vil gå til forliksrådet for deretter avslutte alt med Nextgentel.
Hei Frank. Jeg får ikke sjekket opp i abonnementet ditt utfra anmeldelsen din, men her høres det ut til å ha skjedd en feil. Om dette ikke allerede er rettet opp i setter jeg pris på om du sender en epost til [email protected] med dine kundedetaljer så skal jeg få sjekket opp i saken og ta kontakt med deg. Hilsen Samuel i NextGenTel
Veldig fornøyd med bredbåndet når det fungerer, men det har vært perioder der det ikke har fungert godt. Har måttet bytte defekt ruter 2 ganger siste året. Men nå synes alt å fungere fint.
Har nettopp fått aktivert bredbåndet etter overføring fra Telenor. Ting fungerte helt perfekt med en gang. Trengte heller ikke bytte router om jeg ikke ønsker det.
God service og vennlige kundebehandlere. Vil anbefale til kollegaer og venner
Ringte for å avslutte abonnement. Traff på en blid hyggelig dame som hjalp til. Samtalen var over i løpet av minutter.