NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundeservice bortsett fra lang ventetid på telefon, men hjelpsomme hyggelige folk, har fått god hjelp når jeg har trengt det.
Hei Astrid. Vi er stolt over gjengen på kundeservice og det er kjekt at du er fornøyd med de! Svartiden da du var i kontakt med oss var høyere enn vi er tilfreds med og det tar vi på alvor. Jeg håper og tror at responsen vår er raskere neste gang du tar kontakt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Oppleves som et bra system som er driftssikkert og pålitelig.
Hei Odd. Kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi er stolt over driftsavdelingen vår sitt arbeid med å holde nettet vårt trygt og pålitelig for våre kunder. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Nektet avbestilling. Fryktelig kundeservice! Kunder skal ikke få skylden for feil gjort av NextGenTel!
Hei Juan Det er fullt mulig å avbestille/si opp abonnementet hos oss når som helst. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt oss igjen slik at vi kan få ordnet dette for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Har hatt bredbånd 1 måned, det har fungert i 2 uker. Linjefeil. Opplever ellers god service.
Hei Lars Godt å høre at du har fått god service hos oss. Jeg håper problemet med linjen er løst og at du har en stabil og god tjeneste nå. Dersom du skulle oppleve problemer igjen, gi oss beskjed slik at vi kan fikse det raskest mulig. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Det tar en litt tid (4uker) å koble opp mot bredbånd internett men det virker nå som det skal. Dessverre har jeg en dårlig opplevelse med kunderservicen og ikke tydelig opplysninger som jeg fikk. Glemte min bredbånd og tv bestilling. Lagt inn en ny ordre og fikk plutselig ti ganger utstyr osv osv
Hei Rob Det har dessverre vært litt lengre leveringstid enn vanlig denne sommeren men godt å se at du er fornøyd med bredbåndet ditt. Vi setter pris på tilbakemeldinger og håper du har gitt oss beskjed om hva som ikke var tydelig under leveranse prosessen slik at vi kan bli bedre. Vi har hatt litt utfordringer med feilaktige mail som sendes ut av systemet, det beklager jeg. Vi jobber med å forbedre dette. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ringte NextGenTel fredag for og opplyse om at internett ikke fungerte fikk beskjed om at det hadde vært ett brudd på linje men mitt internett virket ikke, han skulle sende en montør for de var i området, men hørte ingenting. Jeg bor i (anonymisert) og er fortsatt uten nett og ingenting hørt. Dette er dårlig.
Hei Astrid. Personinformasjon blir sensurert av Bytt.no for din trygghet og jeg kan derfor ikke se adressen du har oppgitt her. Om du ønsker at jeg sjekker opp i saken kan du gjerne sende en e-post til [email protected] så hjelper jeg deg videre derfra om du fremdeles ikke har hørt noe. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ustabilt nett, slik som i dag. Benytter 4G. Ikke holdbart😩Kontaktet kundeservice, men ingen bedring.
Hei Terje. Leit å høre at nettet ikke er stabilt nok og at du derfor også benytter 4G. Nettet fra oss skal naturligvis være stabilt. Om hastigheten som kan leveres til din bolig ikke er tilstrekkelig etter ditt bruk er det flere tiltak som kan gjøres og om du ønsker det kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected] så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel